اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پروژه‌های قابل اتمام در یک سال آخر دولت در اولویت تکمیل شدن هستند

رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: طرح‌هایی که قابلیت اتمام در یک سال آخر دولت دارد را در یک اولویت بندی تکمیل کند و به بهره برداری برساند.

پروژه‌های قابل اتمام در یک سال آخر دولت در اولویت تکمیل شدن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز پنجشنبه سعید جغتایی رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های استان ایلام که به همراه معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی دیگر از مسوولان استان انجام شد، تعداد طرح‌های و پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در کشور را بین ۷۰ تا ۸۰ هزار طرح عنوان کرد و گفت: از آبان ماه سال گذشته دولت تصمیم گرفت برای سال ۹۹ طرح‌هایی که قابلیت اتمام در یک سال آخر دولت دارد را در یک اولویت بندی تکمیل کند و به بهره برداری برساند.

وی ادامه داد: در این راستا سفرهایی توسط مسوولان مربوطه به استان‌های مختلف انجام می‌شود به ویژه در استان ایلام که در آستانه سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور هستیم، امروز به این استان آمده‌‌ایم تا از طرح‌ها و پروژه‌های قابل اتمام بازدید داشته باشیم و در گفت‌وگو با مسوولان استانی آن‌ها را بیشتر مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور هدف از سفر خود به ایلام را بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های اولویت دار و دیگر پروژه‌هایی که می‌خواهند شروع شوند یا عملیات اجرایی آن‌ها قبلا شروع شده و نیازمند تامین اعتبار هستند عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها عمدتا پروژه‌های منابع آب، نفت و گاز، پتروشیمی، کشاورزی، زیرساخت‌های جاده ای، حمل و نقل و... هستند که امروز تعدادی از آن‌ها بازدید و بررسی شد که ان‌شاالله گزارش‌ها پس از جمع بندی به نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای مصوب شدن ارائه می‌شود.

وی افزود: استان طرح‌های مهمی چون سامانه‌ گرمسیری، پروژه‌های مهم زیرساختی در حوزه راه، آب، کشاورزی و... در تمام شهرستان‌ها دارد که با توجه به محدودیت منابع مالی می‌بایست این طرح‌ها اولویت بندی شوند تا در یکسال پایانی دولت از میان آن‌ها چند طرح مهم را به بهره برداری برسانیم.

گفتنی است؛ نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به دعوت استاندار ایلام و به قصد بررسی طرح‌ها و پروژه‌های اولویت دار در سال جهش تولید به زودی به استان ایلام سفر می‌کند.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول