اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بهره گیری از ظرفیت هزار و 200 واحد تولیدی فعال در ساوجبلاغ

معاون سیاسی، انتظامی و امنیتی استانداری البرز با اشاره به وجود هزار و 200 واحد صنعتی فعال در شهرستان ساوجبلاغ، گفت: نباید هیچ یک از این کارگاه ها و واحدهای صنعتی دچار توقف و تعطیلی شوند.

بهره  گیری از ظرفیت هزار و 200 واحد تولیدی فعال در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، نور محمد فردی، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز، در آئین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ، که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به یاد شهدا و امام شهدا در آستانه هفته دفاع مقدس گفت: اگر امروز حرفی در دنیا داریم به برکت خون شهدا است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس را  باید  با شکوه برگزار شود چرا که زندگی امروز ما مدیون خون شهدا است‌.

فردی گفت: از خدواند بخواهیم معرفت راه شهدا را از ما نگیرد تا بتوانیم راهشان را ادامه دهیم.

وی ضمن تشکر از خدمات فرماندار سابق ساوجبلاغ گفت: امیدواریم با همکاری و همدلی میان نهادهای خدمات رسان شهرستان، شاهد فعالیت‌های چشم گیر فرماندار جدید این شهرستان باشیم.

وی وحدت را رمز موفقیت برشمرده و گفت: همه‌ ما از ظرفیت های موجود در جهت کمک به مردم و خدمت به آنها باید بهره مند شویم چرا که مردم سرمایه انقلاب هستند.

این مقام مسؤول با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان ساوجبلاغ، بیان کرد: ما تا قبل از طرح تحول نظام سلامت هزار و پانصد تخت بیمارستانی داشتیم ولی با تلاش نماینده عالی دولت در استان و حمایت مرکز الان بیش از ۳ هزار تخت بیمارستانی داریم هر چند نسبت به نرم کشوری عقب هستیم ولی در این بخش خدمات زیادی صورت گرفته است.

معاون سیاسی استاندار گفت: نماینده عالی دولت در شهرستان سه وظیفه اصلی و اساسی به عهده دارد یکی تامین امنیت که پایه و اساس کار است دوم اجرای سیاست‌های عمومی دولت در منطقه و سوم عمران و توسعه شهرستان در بخش‌های مختلف می‌باشد.

وی با اشاره به ۱۲۰۰ واحد تولیدی فعال در شهرستان از مسئولین خواست از ظرفیت‌های موجود استفاده شود و نباید هیچ کارگاه و کارخانه ای دچار توقف و تعطیلی شود و باید  در راستای حفظ اشتغال و رونق و جهش تولید به طور جدی و هماهنگ اهتمام نماییم.

وی افزود: در هرصورت با پیگیری های نماینده عالی دولت در استان بخش چهار باغ در حال ارتقا به شهرستان می باشد که این ظرفیت خوبی برای استان است.

فردی در پایان گفت نباید فراموش کنیم که مردم سرمایه اصلی انقلاب هستند و تا زمانی که این مردم در صحنه هستند هیچ قدرتی نمی تواند کاری از پیش ببرد زیرا علیرغم توطئه های گوناگون استکبار با گذشت بیش از ۴۰ سال انقلاب اسلامی ما با قدرت و پویا و بالنده رو به جلوست برای اینکه مردم همواره پشتیبان اتقلاب بوده و هستند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول