اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نخستین جشنواره «مونولوگ انصار قشم» برترین‌های خود را شناخت

نخستین جشنواره دینی-انقلابی مونولوگ انصار قشم با معرفی نفرات برتر در سه بخش نمایش‌های برگزیده، بازیگری و نمایش ‌نامه نویسی خاتمه یافت.

نخستین جشنواره «مونولوگ انصار قشم» برترین‌های خود را شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، شامگاه امروز نخستین جشنواره دینی-انقلابی مونولوگ انصار قشم با معرفی نفرات برتر در سه بخش نمایش‌های برگزیده، بازیگری و نمایش‌ نامه نویسی خاتمه یافت.

هیئت داوران این جشنواره با تجلیل از تمامی نویسندگان شرکت کننده در جشنواره، منتخبین بخش نمایش‌ نامه نویسی را به شرح زیر معرفی کرد:

«زهرا سلامتی» خالق نمایش نامه «چوک دریا» به عنوان نویسنده برتر، تندیس یادبود جشنواره و جایزه نقدی دریافت کرد.

رتبه دوم مشترکا با لوح سپاس جشنواره و جایزه نقدی به «پریا نظری» برای نمایش نامه «نبش کوچه جنگ» و «عبدالرسول رنجبر» نویسنده نمایش نامه «عکاس» رسید.

«ابوطالب احدی» نیز برای نگارش نمایش نامه «میم مثل مادر» با دریافت لوح سپاس جشنواره و جایزه نقدی در جایگاه سوم قرار گرفت.

جایزه ویژه هیئت داوران در این بخش شامل لوح سپاس جشنواره و جایزه نقدی به «کوروش سلمانی» نگارنده نمایش نامه «نزدیک نخواهی» و «محمد سایبانی» نگارنده نمایش نامه «آبستره دردها» رسید.

هیئت داوران این جشنواره با تجلیل از تمامی بازیگران شرکت کننده در جشنواره، منتخبین بخش بازیگری را به شرح زیر معرفی کرد:

«زهرا سلامتی» برای بازی یکدست با درک فضا و اتمسفر قصه و نیز ارائه بی‌واسطه نمایش «چوک دریا» با حذف زوائد و کلیشه‌ها به مخاطب در جایگاه نخست قرار گرفت و تندیس یادبود جشنواره و جایزه نقدی را از آن خود کرد.

«فریبا عجم» و «مجتبی رضایی» به ترتیب برای بازی در نمایش «میم مثل مادر» و «من مجتبی نیستم» مشترکا در رتبه دوم قرار گرفته و به لوح سپاس جشنواره و جایزه نقدی دست  یافتند.

جایگاه سوم بهترین بازیگری نخستین جشنواره دینی-انقلابی مونولوگ انصار قشم هم مشترکا با اهدا لوح سپاس جشنواره و جایزه نقدی به «فاطمه حیدری» و «سارا نظیریان» برای بازی در نمایش «سوزوکی» و «نزدیک نخواهی» رسید.

هیئت داوران پس از تامل و موشکافی بازی‌های بازیگران، «محدثه زارعی» برای بازی در نمایش «شاخه گلی برای یار»، «حسن سلامتی» بازیگر نمایش «آبستره دردها» و «علیرضا احدی» برای بازی در نمایش «ایست بازرسی» را مستحق تقدیر دانست.

جوایز بخش نمایش‌های برگزیده جشنواره شامل تندیس یادبود و جایزه نقدی نیز بدون اولویت و رتبه‌بندی به نمایش‌های «چوک دریا»، «میم مثل مادر» و «آبستره دردها» تعلق گرفت.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول