اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ثبت هزار و‌۳۸۳ پرونده در سامانه کارا/ تمامی تسهیلات کرونایی در آستانه‌اشرفیه پرداخت می‌شود

سرپرست فرمانداری آستانه‌اشرفیه با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونایی در این شهرستان گفت: یک هزار و ۳۸۳ پرونده در سامانه کارا این شهرستان ثبت‌شده که بر اساس آمار میزان تسهیلات دریافتی متقاضیان در این منطقه و در این طرح ۸۷۱ میلیارد و ۴۵۱ میلیون ریال است.

ثبت هزار و‌۳۸۳ پرونده در سامانه کارا/ تمامی تسهیلات کرونایی در آستانه‌اشرفیه پرداخت می‌شود

حمید رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه کرونا باعث آسیب جدی به اشتغال آستانه‌اشرفیه شده است، اظهار کرد: در طول مدت شیوع سنگین کرونا در ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت بسیاری از مشاغل به علت کنترل کرونا تعطیل و افراد بسیاری مشاغل خود را از دست دادند.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونایی در شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: ۷۰ هزار میلیارد و ۷۵۴ ریال تسهیلات کرونایی به این شهرستان اختصاص پیداکرده و از آغاز مردادماه تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از افراد واجد شرایط آن را دریافت کردند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه یک هزار و ۳۸۳ پرونده در سامانه کارا این شهرستان ثبت‌شده است، افزود: بر اساس آمار میزان تسهیلات دریافتی متقاضیان در این منطقه و در این طرح ۸۷۱ میلیارد و ۴۵۱ میلیون ریال و‌ شامل یک هزار و ‌۲۱۹ است که قطعاً بسیار می‌تواند کمک‌حال این افراد باشد.

رضایی ‌با ابراز خرسندی از عدم وجود مشکل در پرداخت تسهیلات کرونایی در آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: کمک به بنگاه‌های اقتصادی مهم‌ترین هدف از پرداخت این میزان تسهیلات کرونایی بوده و تمامی پرونده‌های این افراد به بانک‌های عامل فرستاده‌شده است که قطعاً تمامی این تسهیلات با همکاری بانک‌ها پرداخت ۱۰۰ درصدی می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول