اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حکام برخی از کشورهای عربی غیرت اسلامی ندارند

امام جمعه توکهور و هشتبندی خطاب به حکام برخی کشورهای عربی گفت: ای کاش کمی غیرت اسلامی داشتید و به جای کینه‌ورزی با ایران اسلامی، علیه اهانت‌کنندگان به قرآن و پیامبر(ص) مخالفت و اقدامی انجام می‌دادید.

حکام برخی از کشورهای عربی غیرت اسلامی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، حجت‌الاسلام حسین جهانگیری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: ملت ما در دوران مقاومت هشت ساله و دفاع مقدس، تحقق این وعده الهی را که "ان تنصرالله ینصرکم" را تجربه کرد.

وی افزود: دشمنان ملت ما و دشمنان اسلام وقتی نتوانستند از استقرار نظام جمهوری جلوگیری کنند بسیج شدند برنامه‌ریزی کردند و مزدوری به نام صدام را شناسایی و تجهیز کردند برای شکست و یا مهار انقلاب اسلامی و او نیز وعده فتح سه روزه و هفت روزه تهران را داده بود.

امام جمعه توکهور و هشتبندی ادامه داد: عربستان در راستای ضربه زدن به ایران و حزب‌الله و رهایی از نفوذ ایران در عراق و سوریه، رابطه خود را با رژیم صهیونیستی اعلام کرده که کاملا کور خوانده است چراکه "شتر در خواب بیند پنبه دانه".

حجت‌الاسلام جهانگیری افزود: بحرین و امارات و سایر دولت‌های منطقه هم بدانند برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی و عادی‌سازی روابط با آن رژیم منفور و جعلی، خیانت به امت اسلامی و خیانت به آرمان‌های فلسطین مظلوم و قدس شریف است و شرمساری دنیا و آخرت را برای آنان در پی دارد.

وی خطاب به حکام کشورهای عربی گفت: این کار شما خوش‌خدمتی به دشمنان درجه یک جهان اسلام یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی است. ناکامی و شرمساری شما را خواهیم دید بدون تردید.

امام جمعه توکهور و هشتبندی در ادامه تصریح کرد: همان‌گونه که در دوران جنگ تحمیلی برای خوش‌خدمتی به اربابان خود تا توانستید صدام متجاوز را حمایت کردید و پس از مدتی و پس از سقوط صدام، شرمساری و عذرخواهی و پشیمانی شما را دیدیم، این بار هم خواهیم دید. ای کاش کمی غیرت اسلامی داشتید و به جای کینه‌ورزی با ایران اسلامی، علیه اهانت‌کنندگان به قرآن و پیامبر(ص) مخالفت و اقدامی انجام می‌دادید.

حجت‌الاسلام جهانگیری در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: در آغاز فصل کشاورزی هستیم به همه تلاشگران عرصه اقتصاد مقاومتی و تولید یعنی کشاورزان عزیز و زحمتکش دست‌مریزاد عرض می‌کنیم. امیدوارم سالی سرشار از برکتی را پیش رو داشته باشید.

وی افزود: به نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، مسؤولان محترم، سازمان صمت استان و فرماندار محترم شهرستان میناب عرض می‌کنم از حالا به‌ فکر دست‌رنج این مردم و محصولات کشاورزی این منطقه باشید از حالا تا فصل برداشت محصول فرصت مناسبی هست. علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد. مشکل هرساله هدر رفتن و روی دست کشاورز ماندن محصولات را از حالا باید چاره‌جویی کرد. کشاورزان و تولیدکنندگان زحمت خود را می‌کشند و مسؤولان و تصمیم‌گیران هم مسؤولیت خود را در رابطه با این مردم انجام دهند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول