اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

استودیوی شناور رادیو جوان در خلیج فارس/روایتی از 40 سال استقامت

برنامه «خط آزاد» هر روز به صورت زنده از استودیوی شناور رادیوجوان بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس به روی آنتن می‌رود.

استودیوی شناور رادیو جوان در خلیج فارس/روایتی از 40 سال استقامت

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، به مناسبت بزرگ‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، از آغاز این هفته، برنامه «خط آزاد» هر روز به صورت زنده از استودیوی شناور رادیوجوان بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس به روی آنتن می‌رود تا روایت‌گر اقتدار امروز ایران اسلامی در حوزه خلیج فارس باشد.

عوامل این برنامه‌ی عصرگاهی رادیوجوان در طول هفته دفاع مقدس در جزایر ابوموسی، خارک، لارک، قشم، تنب کوچک و بزرگ و همچنین بندرلنگه و بندر عباس در حرکت خواهند بود.

مخاطبان و شنوندگان رادیوجوان می‌توانند به صورت زنده تصویر «خط آزاد» را از شبکه اینترنتی ایران صدا به نشانی www.iranseda.ir و همچنین صفحه برنامه در اینستاگرام مشاهده کنند.

آشنایی با امنیت منطقه در مصاحبه با کارشناسان نظامی، گفتگو با مستندسازان درباره ویژگی‌های منحصر به فرد زیستی و جغرافیایی خلیج فارس، خاطرات ناگفته دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، آشنایی با آداب و رسوم مردم هرمزگان و در نهایت انعکاس اقتدار امروز ایران اسلامی در حوزه خلیج فارس از اهداف و بخش‌های این برنامه است.

ویژه برنامه «خط آزاد» در هفته دفاع مقدس با اجرای حسن اسماعیل پور و ابوالفضل اینانلو و با تهیه‌کنندگی حامد مرادیان و عباس پیری از ساعت ۱۷ هر روز روی آنتن رادیو جوان خواهد رفت.

همچنین «خانه دوست کجاست؟!» به تهیه‌کنندگی مجتبی حسنی، عنوان برنامه‌ای مجله‌ای است که در استودیوی متحرک رادیوجوان به روی آنتن می‌رود و رویکرد آن تمرکز بر حضور و زیارت هفت گلزار شهدا و در هفت شهر می‌باشد؛

رادیو جوان حرکت خود را از تهران_بهشت زهرا آغاز می‌کند و به ترتیب به سوی گلزارهای شهدای شهر قم، نجف آباد، اصفهان، شیراز، یزد حرکت کرده و در پایان به گلزار شهدای شهر کرمان می‌رسد.
هدف «خانه دوست کجاست؟!» زیارت آرامگاه مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی و بستن عهدنامه جوانان ایران با شهدای کشور در کنار حرم سردار رشید اسلام است.

«خانه دوست کجاست؟!» به تهیه‌کنندگی مجتبی حسنی، اجرای مجید عسگری و گزارشگری صادق علیخانی، در هفته دفاع مقدس هر روز ساعت ۱۴ تا ۱۵ به صورت زنده، از استودیوی متحرک رادیوجوان در یکی از شهرهای ایران اسلامی تقدیم شنوندگان خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول