اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

معاون وزیر کشور: ورودی‌ شهرها روز به روز زشت‌تر از دیروز!

معاون وزیر کشور در خصوص چهره زشت ورودی شهرها به مسوولان کهگیلویه و بویراحمد جواب معناداری داد.

معاون وزیر کشور: ورودی‌ شهرها روز به روز زشت‌تر از دیروز!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد بقه نام استان چهارفصل در ایران معروف است که بر همین اساس از مرکز آن شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت یاد می شود.

استانی که همه زیبایی ها و مواهب طبیعی و خدادادی از جنگل و آبشار و رودخانه را دل خود دارد اما با وجود همه این زیبایی‌ها متاسفانه مسوولان از دیرباز تاکنون تلاش آن چنانی برای تحقق بخشیدن فرصت یک استان گردشگرپذیر را عملا به استان نداده اند.

استانی که هر چه زیبایی دارد تنها به واسطه موهبت‌های الهی است و مسوولان اگر نگوییم هیچ ولی به یقین اقدام آن چنانی برای زیباتر کردن چهره مناطق مختلف استان انجام نداده‌اند.

برای نمونه به ورودی شهرهای استان که از هر طرف نگاه کنیم ورودی و خروجی های زشتی را مشاهده خواهیم کرد و هر مسافر و گردشگری که به ورودی شهرهای استان قدم بگذارد تصوری نازیبا و زشت از شهرهای استان خواهد داشت.

سال های سال است که نمایندگان مجلس در استان تنها برای جمع آوری رای آن هم بدون هیچ گونه اقدام عملی تنها زشت بودن ورودی شهرهای استان را داد می زنند بدون این که تاکنون قدمی در راه رفع این معضل برداشته شود.

همین چند روز پیش که معاون عمرانی وزیر کشور به یاسوج سفر کرده بود در نشست با شهرداران مناطق مختلف باز هم مسوولان استان در حضور جمالی نژاد داد ورودی های زشت را سر دادند که معاون وزیر هم با بیان اینکه باید کمکی برای رفع این معضل شود قول هایی داد.

اما قسمت مهم اظهارات معاون عمرانی وزیر کشور در خصوص این معضل هنگامی بود که جمالی‌نژاد خطاب به مدیران و شهرداران گفت: یک بخش از رفع این مشکل به پول و اعتبار و بودجه برمی گردد و بخش عمده آن به دلیل نبود سلیقه است.

وی گفت: جلوگیری از تخلیه نخاله‌ها و زباله به پول و بودجه نیاز ندارد بلکه این خود مسوولان هستند که باید تدبیری جهت جلوگیری از این دست اقدامات کنند.

به گزارش فارس، معاون وزیر کشور هم به خوبی دریافته که مشکل استان ما در این حوزه پول و اعتبار نیست بلکه کج سلیقگی مدیران و دست اندرکاران است که دست روی دست گذاشته و از سیاسی کاری و خط بازی‌های معمول و رایج در استان خسته نمی شوند تا به کارهای دیگر برسند و چهره ورودی شهرهای استان روز به روز زشت‌تر از دیروز می‌شود.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول