اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای عملیات اصلاح شبکه آب در 16 روستای ایجرود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به عملیات اصلاح شبکه آب روستایی به طول 6.5 کیلومتر گفت: عملیات اصلاح شبکه در 16 روستای شهرستان ایجرود انجام شده است.

اجرای عملیات اصلاح شبکه آب در 16 روستای ایجرود

علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: عملیات اصلاح شبکه آب روستایی با مشارکت اهالی، سپاه، دهیاری روستاها و شرکت آب و فاضلاب شهرستان ایجرود اجرایی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به عملیات اصلاح شبکه آب روستایی به طول 6.5 کیلومتر عنوان کرد: عملیات اصلاح شبکه در 16 روستای شهرستان ایجرود انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این عملیات اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است، افزود: اگر این حجم عملیات توسط پیمانکار و به صورت غیر مشارکتی انجام می پذیرفت، اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز داشت.

جزء قاسمی از وجود 72 روستای دارای سکنه در شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: از این تعداد 56 روستا در این شهرستان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه شهرستان ایجرود 270 کیلومتر شبکه توزیع آب روستایی دارد، ادامه داد: 70 درصد از شبکه توزیع آب روستایی ایجرود نیاز به اصلاح و بازسازی دارد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول