اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رنگرز: آماده‌ام بی‌منت در خدمت ورزش مازندران باشم

حسن رنگرز به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران در مراسم معارفه‌اش گفت: بنده به‌عنوان عضو کوچک جامعه ورزش فعالیت‌هایی در وزارت ورزش و سایر دستگاه‌ها داشتم، آماده‌ام بی‌منت به‌عنوان سربازی متعهد و جدی برای اعتلا و توسعه ورزش استان مازندران گام بردارم.

رنگرز: آماده‌ام بی‌منت در خدمت ورزش مازندران باشم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسن رنگرز پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: اگر توفیق در ورزش استان حاصل شد، نشان از تلاش همه خادمان ورزش در استان است.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: بنده به‌عنوان عضو کوچک جامعه ورزش فعالیت‌هایی در وزارت ورزش و سایر دستگاه‌ها داشتم، آماده‌ام بی‌منت به‌عنوان سربازی متعهد و جدی برای اعتلا و توسعه ورزش استان مازندران گام بردارم.

وی تاکید کرد: ورزش استان جایگاه رفیعی در کشور دارد و هر خدماتی صورت بگیرید خروجی‌اش را در تیم‌های ملی و عرصه‌های ملی و جهانی خواهیم دید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز گفت: فاصله امور جوانان و ورزش یکی از نکات مثبت دستگاه ورزش است.

حسین حسن‌نژاد افزود: در بحث همگانی هم ارتباط جدی‌تری شکل گرفت، آنچه که حاصل شد ناشی از کار جمعی بود، آقای رنگرز هم با تجربیاتی که دارد امیدوارم بتواند در حوزه ورزش موفق باشد. 

حسن‌نژاد بیان کرد: امروز در حوزه سلامت اگر به دقت عمل کنیم شاهد افزایش بهره‌وری نیروی انسانی خواهیم بود،ما در حوزه سلامت با استانداردها فاصله زیادی داریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، ادامه داد:  اگر بتوانیم ورزش را عمومی کنیم و به فرهنگ عمومی کردن توجه کنیم گام بزرگی در ورزش استان گرفتیم، باید توجه متوازن بین ورزش قهرمانی و ورزش همگانی وجود داشته باشد تا بتوانیم نشاط اجتماعی را رقم بزنیم. 

این مسؤول یادآور شد: در حوزه جوانان باید بپذیریم که جوانان منبع ذخایر ما هستند، اگر امروز طوری عمل کنیم که جوانان بتوانند جوانان شایسته‌ای شوند در آینده این جوانان مدیران آینده ما خواهند بود.

وی تاکید کرد: باید بپذیریم در حوزه جوانان وزارت نقش مهمی دارند و باید ادارات دیگر در کنار ادارات ورزش باشند تا در حوزه جوانان نیز موفق شویم‌. 

حسن‌نژاد متذکر شد: در حوزه مدیریت ورزش حتما باید مدیریت را مرهون موفقیت تیمی بدانیم، اعتقاد به کار گروهی حتما باید در دستگاه ورزش اتفاق بی‌افتد. 

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول