اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تبلیغات دینی باید به‌روز باشد/ لزوم استفاده از وقف برای تسهیل ازدواج

امام جمعه موقت ورامین گفت: وظیفه روحانیت مثل امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س)در بحث تبلیغات سنگین است و نیاز امروز جامعه ما است که تبلیغات دینی در آن پررنگ و بروز باشد.

تبلیغات دینی باید به‌روز باشد/ لزوم استفاده از وقف برای تسهیل ازدواج

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی وقف که با موضوع ترویج فرهنگ اهل بیت علیه السلام در جوار آستان مقدس امام زادگان طاهر و مطهر (ع) خیرآباد برگزار شد، اظهار کرد: امروز اول ماه صفر است در این روز مصیبت بزرگی رخ داد و آن هم ورود اهل بیت علیه السلام به شام است که مصائب بزرگی را به همراه داشت ولی خطبه آتشین امام سجاد علیه السلام و گریه‌های سه ساله امام حسین (ع) ورق را به نفع اهل بیت علیه السلام برگرداند.

وی گفت: وظیفه روحانیت مثل امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س)در بحث تبلیغات سنگین است و نیاز امروز جامعه ما است که تبلیغات دینی در آن پررنگ و بروز باشد.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: اگر ما شاخص و معیار درستی که ولایت فقیه و مواضع رهبری معظم را به مردم بشناسانیم می‌توانیم در مقابل دشمنان و منحرفان بازنده نباشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به انتخابات سال ۱۴۰۰ نیز اشاره داشت و بیان کرد: ما در سال بعد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم و دروغ پردازی و تخریب‌ها اتفاق خواهد افتاد و اگر بی تفاوت باشیم، دشمن عرصه را در دست خواهد گرفت.

وی مساجد را بسیار مهم و پایگاه سیاست و دیانت دانست و گفت: مساجد را فعال کنیم و روحانی مسجد نباید بی تفاوت باشد و رقیبان مسجد زیاد هستند و باید بدانیم مساجد ظرفیت زیادی دارند و روحانیت پرچمدار انقلاب است و سربازان امام زمان (عج) روحانیون بیدار و بصیر هستند.

محمودی در پایان تصریح کرد: امروز شاهد هستیم وقف، این سنت حسنه برای ماه محرم فراوان است، ولی امروز باید وقف به ابزار زندگی جوانان ورود کنیم و به اوقاف توصیه دارم که نگاه وسیع‌تر و جذاب‌تر داشته باشند یعنی مردم بدانند که اوقاف امین مردم است و مردم بدانند که این عزیزان مصلحت وقف را در نظر دارند و بهره برداری آن باید در تعظیم شعائر و ترویج فرهنگ اسلام باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول