اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سالن ورزشی جویبار چهار سال پس از کلنگ زنی+ عکس

سالن ورزشی پنج هزار نفر جویبار که قرار بود با 30 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌ برداری برسد پس از چهار سال پنج میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده و در آخرین برآورد بیش از 100 میلیارد تومان پول نیاز دارد.

سالن ورزشی جویبار چهار سال پس از کلنگ زنی+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،سالن پنج هزار نفری شهرستان جویبار چهار سال پیش در این شهرستان کلنگ زنی شده است.

برای اجرای این پروژه در زمان آغاز به کار 300 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود اما به دلیل عدم تخصیص اعتبارات عملیات این پروژه به صورت کلی متوقف شده است.

برای اجرای این پروژه در زمان کلنگ زنی پنج میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته بودند که کمتر از نصف رقم اعلام شده تخصیص گرفته است و سه سال پس از گذشته زمان این پروژه مبلغ دو میلیارد و 700 میلیون تومان به صورت اوراق اعتبار دریافت کرده است.

 

در سال 98 مبلغ دو میلیارد و 700 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه به صورت اوراق مشارکت دو یا سه ساله دریافت کرده که با این اعتبارات اجرای ستون‌های طبقه همکف و بخشی از ستون‌های طبقه اول عملیاتی شده است.

 

بر اساس نظرات کارشناسی برای تکمیل این پروژه 570 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تاکنون 50 میلیارد ریال آن اختصاص پیدا کرده است.

کمال علیپور نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از این پروژه به خبرنگار فارس، اظهار کرد: در سفر نوبخت به استان مازندران اعلام کردیم که برای این پروژه 20 میلیارد تومان اعتبار اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: معاون رئیس جمهور میزان اعتبار اختصاص داده برای این پروژه را به 10 میلیارد تومان تقلیل داده و این رقم ابلاغ شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: بر اساس برآورد کارشناسانه برای احداث هر متر ورزشگاه نیاز به 15 تا 20 میلیون اعتبار است که ورزشگاه جویبار بنا است که در هشت هزار متر مربع احداث شود که با حساب سرانگشتی حدود 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 

وی یادآور شد: برای بهره‌برداری از این پروژه باید امسال در بودجه مستمر این پروژه دیده شود و 120 میلیارد تومان برای تکمیل آن اعتبار در نظر بگیریم تا بتوانیم تا دو سال آینده این مجموعه را به بهره‌برداری برسانیم.

علیپور اضافه کرد: در صورت تخصیص اعتبارات قطره چکانی این مجموعه طی 10 سال آینده هم به بهره‌برداری نمی‌رسد.

به گزارش فارس، ظهر امروز منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی عمر پروژه‌های عمرانی در استان مازندران را حدود 20 سال اعلام کرد.

پروژه‌های نیمه تمام طولانی مدت به وفور در استان مازندران وجود دارد که از جمله آن محور ساری تاکام دو پروژه ورزشی و بیمارستانی در ماهفروجک ساری،پروژه فرهنگی تالار شهر ساری و زباله سوز مرکز استان مازندران از جمله پروژه‌های بر زمین مانده دولت‌های گذشته در استان هستند که اقدام خاصی برای بهره‌برداری آنها صورت نگرفته است.

انتهای پیام/86004/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول