اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۴۰ ویژه برنامه ۴۰ سالگی دفاع مقدس در قشم برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از اجرای ۴۰ ویژه برنامه بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار محوری «ما قوی هستیم» در این جزیره خبر داد.

۴۰ ویژه برنامه ۴۰ سالگی دفاع مقدس در قشم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سرهنگ محمد سالاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این جزیره اظهار داشت: خبرنگاران را می‌توان افسران خط مقدم انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و زبان‌ گویای مردم دانست.

وی افزود: در طول هفته دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد این رویداد مهم 40 ویژه برنامه با شعار محوری «ما قوی هستیم» در سطح شهرستان قشم اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: «محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری» برنامه شاخص گرامیداشت دفاع مقدس در قشم است که اقداماتی همچون توزیع لوازم‌التحریر و بسته‌های معیشتی، اعزام بسیج جامعه پزشکی برای ویزیت رایگان جامعه هدف و افتتاح دفتر مصلحین خانواده و ترمیم عدالت اجتماعی به منظور کاهش طلاق را شامل می‌شود.

سالاری ادامه داد: عطرافشانی گلزار شهدا، تکریم جامعه ایثارگری و جهادگران عرصه سلامت در کنار برگزاری نشست‌های بصیرتی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: برگزاری گشت اقتدار با مشارکت نیروی انتظامی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در سطح مدارس و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج ادارات و محلات نیز بخش دیگری از عمده برنامه‌های این هفته خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم خاطرنشان کرد: تولید، تقویت و صدور تفکر بسیجی را می‌توان یکی از برجسته‌ترین دستاوردهای‌ دفاع مقدس برشمرد.

**دفاع مقدس تحریم‌ها به فرصتی برای پیشرفت کشور تبدیل کرد

حجت‌الاسلام امید درویشی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز اظهار داشت: جنگ تحمیلی را از آن رو دفاع مقدس می‌خوانیم که خاک وطن را همچون ناموس خود می‌دانیم و در جنگ حتی یک وجب از آن نصیب دشمن دشمن نشد.

وی افزود: برای نجات میهن اسلامی خون‌های بسیاری بر زمین ریخته شد و جوانان ما تا شهادت خود پایبند ولایت و لبیک که به ندای ولی فقیه خود بودند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: تکیه بر نسل جوان و توان ملی همانگونه که در دفاع مقدس تحریم‌ها به فرصتی برای پیشرفت و خودکفایی تبدیل کرد امروزه نیز قادر است مسائل کشور را برطرف و تحریم‌های دشمنان را ناکارآمد کند.

گفتنی است، در حاشیه این نشست از خبرنگاران فعال در حوزه بسیج و دفاع مقدس جزیره قشم از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تجلیل شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول