اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

بازداشت و ضرب و شتم کارشناس شبکه «من و تو» در استودیو به جرم بیان نظر مخالف!

کارشناس شبکه تلویزیونی «من و تو» که دفاع مستدل وی از کشورمان در روزهای اخیر خبرساز شده بود، با انتشار ویدئویی از بازداشت و ضرب و شتم خود در استودیویِ این شبکه خبر داد!

بازداشت و ضرب و شتم  کارشناس شبکه «من و تو» در استودیو به جرم بیان نظر مخالف!

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، فربد طلایی کارشناس شبکه تلویزیونی «من و تو» که دفاع مستدل وی از کشورمان در روزهای اخیر خبرساز شده بود، با انتشار ویدئویی از بازداشت و ضرب و شتم خود در استودیویِ این شبکه خبر داد!

 

 


طلایی در این فیلم می‌گوید: من الان تحت بازداشت هستم و نمی‌گذارند صحبت کنم. پلسس هم آمده، چندبار فیلم گرفتم که پاک کردند و فعلا نمی‌دانم چه می‌شود.

وی با اشاره به اتمام باطری تلفن همراه خود ادامه می‌دهد: تو برنامه ریختن سرم، لباسم را پاره کردن، آقای عباسی صاحب تلویزون با تیمش هم حضور داشتند و در لحظاتی که باطری تلفنم در حال اتمام است توانستم این فیلم را بگیریم. 

براساس این گزارش، چندی قبل یکی از قسمت‌های برنامه «رو به رو» در شبکه «من و تو» (وابسته به فرقه ضاله بهاییت)، به واسطه اظهارات یکی از مهمانان برنامه (که با روح ضدایرانی حاکم بر این شبکه و مهمانان آن آشکارا متفاوت بود) جنجالی شد و مورد توجه قرار گرفت.

در این برنامه، فربد طلایی پژوهشگر مطالعات راهبردی و امنیت بین الملل از دانشگاه ردینگ انگلستان، در برابر مجری و سه مهمان دیگر برنامه که همگی دیدگاه‌های ضدایرانی داشتند، به دفاع از هستی و امنیت ایران در برابر ویرانی‌طلبان و طرفداران تحریم و حمله نظامی پرداخت.

طلایی در توئیتر اعلام کرده که در جریان ضبط یک قسمت دیگر از همین برنامه، از سوی کیوان عباسی مدیر این شبکه و فردی به نام همن سیدی از تجزیه‌طلبان حاضر در شبکه من‌وتو مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته و می خواهند او را تحویل پلیس دهند!

 

گفتنی است که پیش از این، بارها گزارش‌هایی درباره ساختار امنیتی شبکه «من و تو» و پیوندهای عمیق آن با حکومت انگلستان و سرویس‌های امنیتی این کشور منتشر شد. از جمله، برخی مهمانان برنامه «استیج»، سه چهارسال قبل درباره این که ساختمان «من و تو» در واقع یک نوع قلعه امنیتی است که ورود و خروج ان هیچ شباهتی به یک «رسانه» ندارد.

قیس قریشی تحلیلگر سیاسی مقیم لندن در توئیتی در این باره نوشته است: « ‏اولین بار نیست بازجوهای من‌وتو این کار را می‌کنند!

چند نفر مخالف ایران را علیه یک مدافع بسیج می‌کنند و شروع می‌کنند به فحاشی و توهین و نهایتا برخورد فیزیکی...

چند بار هم با ‎ نجاح محمد علی این کار را کردند و ازش عذرخواهی کردند و خواهش کردند رسانه‌ای نکند. نجاح قطع همکاری کرد.»

* دفاع جنجالی کارشناس "من و تو" از وضعیت زنان در ایران

این کارشناس شبکه «من و تو» اخیرا هم به پروپاگاندای رسانه‌های ضدایرانی در خصوص حذف دختران از روی جلد کتاب درسی و وضعیت زنان در ایران واکنش جالبی نشان داد که در ادامه قابل مشاهده است.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول