اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فرهنگ دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار دهیم

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار دهیم و بیش از گذشته به آن توجه کنیم گفت: چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس امسال با بیانات نورانی رهبر معظم انقلاب شروع خواهد شد که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

فرهنگ دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام (ره) و شهدای دفاع مقدس با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس به اوج پیشرفت و شکوفایی خود رسیده اظهار کرد: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس زمان معرفی این فرهنگ با ارزش به دنیای اسلام فرارسیده و باید از همه ابزارها به منظور محقق کردن این دستاورد استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار دهیم و بیش از گذشته به آن توجه کنیم افزود: چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس امسال با بیانات نورانی رهبر معظم انقلاب شروع خواهد شد که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مطمئنا ریل‌گذاری نظام اسلامی و در راستای گام دوم انقلاب خواهد بود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه هر کجا که از فرهنگ دفاع مقدس تبعیت کردیم به پیروزی و دستاوردهای مهم رسیدیم ادامه داد: پس از انقلاب دشمنان قسم خورده از راه‌های مختلف قصد ضربه زدن به نظام را داشتند اما به کارگیری فرهنگ دفاع مقدس که برگرفته از قیام عاشورا بود باعث شد معادلات و هتاکی‌های دشمنان نقش بر آب شود.

کریمی با بیان اینکه رزمندگان ما در طول جنگ تحمیلی با عنایت خداوند و با پیروی از فرهنگ حسینی حماسه‌های بزرگی رقم زدند تصریح کرد: وظیفه امروز ما زنده نگه داشتن یاد شهدا، حماسه‌های رزمندگان و فرهنگ دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول