اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

حرکات خودجوش مردم و بسیج در ایام شیوع کرونا ایران را سربلند کرد

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه حرکات خودجوش مردمی و بسیج در ایام شیوع کرونا ایران را در جهان سربلند کرد، گفت: توطئه دشمنان با کارگاه‌های خانگی دوخت ماسک خنثی شد.

حرکات خودجوش مردم و بسیج در ایام شیوع کرونا ایران را سربلند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس بسیج اصناف استان یزد با اشاره به فشارهای بسیار شدید دشمن به ملت ایران اظهار داشت: پس از شیوع کرونا، دشمنان ایران و اسلام و انقلاب چنین برنامه ریزی کردند که اکنون ایران با مشکلات شدید روبرو می‌شود و اگر ما فشارها را حداکثری کنیم، کار تمام است.

وی با بیان اینکه در این زمینه دشمن اقدامات بسیار گسترده‌ای انجام داد، افزود: جنگ تبلیغاتی بزرگی در ابتدای این طرح انجام شد و پس از آن هم فشارهای بسیار زیادی وارد آمد و تمام راه‌هایی که منجر به خدمت رسانی به ایران بود را بستند و حتی از ورود دارو و کالاهای بهداشتی به ایران هم جلوگیری کردند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه خداوند همیشه در مشکلات پشت و پناه و حافظ این انقلاب و کشور بوده، عنوان کرد: وقتی که دشمن این حرکات را انجام داد، مردم ایران هم به میدان آمدند و خودشان در منازلشان کارگاه‌های دوخت ماسک زدند و تولید و توزیع را به دست گرفتند و این همه حرکت بزرگ را انجام دادند و ایران را در تمام جهان سربلند کردند.

ناصری تصریح کرد: در کشورهای مختلف از جمله آمریکا و انگلیس، هیچ خدمتی به مردم فقیر یا سالمند در ارتباط با کرونا ارائه نمی‌شد و به خوبی دیدیم که انها را رها می‌کردند تا جان بدهند ولی در ایران همه افراد از خدمات بهره مند شدند.

وی افزود: با وجودی که دشمن تمام تلاش خود را برای مشکل تراشی در حوزه درمان و بهداشتی ایران انجام داد ولی به حمدالله ما کمترین مشکل را نسبت به دیگر کشورها داشتیم و پس از مدتی مشکل تأمین ماسک هم برطرف شد.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه اصلی ترین نقطه شروع فعالیت‌های انقلابی از بازار بود عنوان کرد: به حدی ما در بازار جلسات مختلفی داشتیم که به سرعت تمام بازار درگیر این موضوع شد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه روحیه دینی و انقلابی باید در بازار حفظ شود تصریح کرد: بر اساس روایات، کنار کشیدن از ولایت زمینه تسلط مستکبران بر مردم فراهم می‌شود ولی پشتیبانی از ولایت هر روز دشمن را تضعیف می‌کند.

ناصری گفت: در این دوران وظیفه همه یاری ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت است و همه ما باید تلاش کنیم علاوه بر اینکه خودمان در این مسیر قرار بگیریم، خانواده و فرزندانمان را هم به این راه هدایت کنیم.

وی به مشکلاتی که گریبان گیر اصناف شده اشاره کرد و افزود: با وجود همه این مشکلات، اصناف تا جایی که برای آنها ممکن است با مردم انصاف بیشتری داشته باشند و زمینه‌ای فراهم کنند که مشکلات مردم کمتر شود.

امام جمعه یزد از برخی گران فروشی‌ها در بازار انتقاد کرد و گفت: توکل به خدا کار را حل می‌کند چرا که برکت دست خداست و اگر ما درآمد کمی هم داشته باشیم ولی امیدمان به خدا باشد برکت بسیار زیادی به دست می‌آوریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول