اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| عرضه گاز ال پی جی برای خودروها ممنوع است

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کاشمر با اشاره به اینکه استفاده خودروها از گاز ال پی جی غیر استاندارد است، گفت: عرضه گاز ال پی جی برای خودروها در تاسیسات سیلندر پرکنی ممنوع است.

فارس من| عرضه گاز ال پی جی برای خودروها ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مخاطبان در سامانه «فارس من» سوژه‌ای با عنوان «لزوم سر و ساماند دادن به جایگاه ال پی جی در کاشمر» ثبت کردند و درخواست پیگیری در این‌باره را داشتند.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه کاشمر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در با تاکید بر اینکه در هیچ جای کشور جایگاهی برای سوخت‌گیری خودروها از گاز ال پی جی وجود ندارد، اظهار کرد: به لحاظ ساختاری عرضه سوخت ال پی جی به خودروها، غیراستاندارد و ممنوع است.

حسین عربی با اشاره به اینکه عرضه گاز تنها در قالب پیک نیک و سیلندرهای ۱۱ و ۵۰ کیلویی انجام می‌شود، افزود: با اجرای طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع، متقاضیان باید از طریق سامانه مربوطه و با تایید دستگاه متولی نسبت به دریافت گاز مورد نیاز اقدام کنند.

وی با یادآوری اینکه عرضه گاز ال پی جی در تاسیسات برای خودروها ممنوع بوده است، بیان کرد: متأسفانه برخی از افراد با مراجعه به تأسیسات سیلندر پرکنی و دریافت کپسول گاز در محیط بیرونی تأسیسات نسبت به تخلیه سیلندر به مخزن خودرو اقدام می‌کردند.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه کاشمر با بیان اینکه برنامه‌ای برای عرضه گاز مایع به خودروها وجود ندارد، اضافه کرد: دولت در راستای حمایت از دارندگان خودروهای وانت و حمل و نقل عمومی، طرح رایگان نصب مخزن سی‌ان‌جی را اجرا کرده است.

عربی یادآور شد: با اجرای کامل طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع، عرضه سوخت خارج از سامانه توزیع امکان‌پذیر نخواهد بود و تأسیسات سیلندر پرکنی هم موظف هستند تنها بر اساس سامانه و کارت الکترونیکی نسبت به توزیع آن اقدام کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول