اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیغام فتح|مقاومت رمز ماندگاری حماسه ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ملت قهرمان ایران با استفاده از فرامین اسلام و مقاومت‌های فراوان در فتنه‌ها خود را در تاریخ ماندگار کرده است.

پیغام فتح|

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکردحجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در رژه موتوری 31 شهریور با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس یک حماسه نورانی، ماندگار، جهت‌دهنده، سازنده، مقاومت‌دهنده به مستضعفین، استکبارشکن و معنویت‌آفرین است که سرفصل‌های جدیدی به روی مردم دنیا گشود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همه دستاوردهای ما در دفاع مقدس به واسطه الگوگیری از تاریخ صدر اسلام، مقاومت اهل بیت علیهم السلام و بهره‌گیری از عاشورا، به دست آمده است.

وی با اشاره به ماندگار شدن حماسه‌های ملت ایران، خاطرنشان کرد: ملت قهرمان ایران با استفاده از فرامین اسلام، دفاع مقدس و مقاومت‌های فراوان در فتنه‌ها خود را در تاریخ ماندگار کرده است.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: همواره ملت ایران در حوادث مختلف از جمله شیوع ویروس کرونا پای کار بوده‌اند و در لبیک‌گویی به اسلام، قرآن، اهل بیت و ولی فقیه، ایثارگرانه به میدان آمدند و فداکاری خود را در تاریخ ماندگار کردند.

نکونام  اضافه کرد: در استان ما نیز در مرحله اول 40 میلیارد تومان کمک مؤمنانه به همت همه مردم نیکوکار جمع‌آوری شد که این رزمایش همچنان ادامه دارد و در مرحله جدید نیز تاکنون 15 میلیارد تومان جمع‌آوری شده که نشان از احساس مسؤولیت و فداکاری مردم چهارمحال و بختیاری است.

وی با بیان اینکه امروز خوارترین و منفورترین حکومت در جهان حکومت دشمنان اسلام است؛ اضافه کرد: این حقارت وعده الهی برای مستکبرین جهان است و به حول قوه الهی ملت ایران روز به روز قوی‌تر و تاثیرگذارتر می‌شود.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول