اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دستگاه قضا بر واگذاری پالایشگاه نفت امام (ره) شازند به تأمین اجتماعی نظارت می‌کند

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: دستگاه قضائی در موضوع واگذاری سهام شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند به سازمان تأمین اجتماعی نظارت دقیق و حساسی خواهد داشت.

دستگاه قضا بر واگذاری پالایشگاه نفت امام (ره) شازند به تأمین اجتماعی نظارت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در دیدار با مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند ضمن اعلام این موضوع که به‌زودی از این پالایشگاه بازدید میدانی خواهد کرد اظهار داشت: پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند امروز در تحقق اهداف کلان شرکت ملی پالایش و پخش و اهداف اقتصادی کشور نقش کلیدی را بر عهده دارد و به‌عنوان یک برند در بازارهای صادراتی مطرح است و امیدواریم سهم این پالایشگاه در اقتصاد کشور افزایش یابد.

وی ادامه داد: خروجی این پالایشگاه تأثیر خیلی محسوسی در سبد مصرف داخلی ما دارد و به همین خاطر باید بسیار جدی گرفته و با توسعه نظارت‌ها از طریق مراجع نظارتی و امنیتی، این مرکز استراتژیک و مهم به شکل محسوس و غیر محسوس محافظت شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان داشت: بخشی از اعتبارات پالایشگاه می‌بایست در حوزه نظارت الکترونیکی مصرف شود چراکه نیروی انسانی شاید دچار غفلت شده، ولی سیستم نظارت الکترونیک بسیار دقیق موارد را ثبت و ضبط خواهد کرد و یک سند گویا را ارائه می‌دهد.

موسوی خاطرنشان کرد: در مورد واگذاری بخشی از سهام این شرکت به سازمان تأمین اجتماعی می‌بایست نظریه هیأت کارشناسی و ارزیابی که صورت خواهد گرفت حتماً قبل از نهایی شدن، به دادگستری اعلام شود تا دستگاه قضائی بررسی‌های لازم را در خصوص صحت آن انجام دهد زیرا دادگستری در حوزه حفظ حقوق بیت‌المال بسیار حساس و دقیق عمل خواهد کرد.

در ابتدای این دیدار، غلامحسین رمضان پور مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند نیز توضیحاتی در خصوص نحوه‌ واگذاری بخشی از سهام این شرکت به سازمان تأمین اجتماعی به رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی ارائه کرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول