اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دفاع مقدس پاک‌ترین حادثه تاریخ است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه وقوع انقلاب اسلامی سبب افتخار مسلمانان در جهان امروز است٬ گفت: دفاع مقدس پاک‌ترین حادثه تاریخ است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد.

دفاع مقدس پاک‌ترین حادثه تاریخ است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس استان در سالن شهدای انتظامی گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین حادثه بشر در دنیای معاصر است، اظهار کرد: دفاع مقدس پاک‌ترین حادثه تاریخ است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد.

 وی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس اسطوره‌های ایثار انقلاب اسلامی هستند، افزود: دشمن با جنگ ترکیبی و ابزار رسانه‌ای و شبکه‌های ناپاک می‌خواهد این دوره طلایی دنیای معاصر را سیاه جلوه دهد و با تمام توان در تلاش است حادثه نورانی انقلاب اسلامی را خاموش کند.

 نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه وقوع انقلاب اسلامی سبب افتخار مسلمانان در جهان امروز است٬ بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی تمام ادیان به این باور رسیدند دین می‌تواند تمام ساحات بشر را اداره کند و دین‌داران ادیان توحیدی احساس افتخار می‌کنند.

وی بر ترویج و انتقال اندیشه و فرهنگ دفاع مقدس در نسل معاصر و نسل‌های آینده تأکید کرد و گفت: دفاع مقدس اقتدار اسلام مردم مسلمان را به منصه ظهور رساند و دوران نورانی و طلایی دفاع مقدس بهترین بستر برای ساختن آینده جامعه است.

فلاحتی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس را بهترین یادگاران این دوران طلایی هستند، افزود: رزمندگان باید به خود ببالند در دفاع مقدس حضور پیدا کردند و این افتخار را به رزمندگان تبریک عرض می‌کنم.

 

فشار آمریکا به شکست مفتضحانه آنها انجامید

استاندار گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب، جنگی بود که برای ما گنج به ارمغان آورد، اظهار کرد: دفاع مقدس تنها صحنه نبرد مسلحانه علیه دشمنان میهن اسلامی و حریم آزادگی و شجاعت نبود، بلکه عرصه ظهور و بروز جلوه‌هایی از تبلور ثمرات ایمان و اتکال به خدای متعال در سخت‌ترین لحظات است.

ارسلان زارع با بیان اینکه دفاع مقدس دارای فرهنگی تمدن ساز است، افزود: در دفاع مقدس اراده، عزم و ایمان یک ضلع آن، اعتماد قلبی و مؤمنانه به دوراندیشی رهبری شجاع نظام و باور عمیق به حقانیت وعده نصرت الهی، دیگر اضلاع آن هستند.

وی با بیان اینکه فرهنگ تمدن ساز دفاع مقدس، امروز در اقصی نقاط دنیا الهام‌بخش مبارزان راه آزادی و نویدبخش تمامی مقاومانی است که در برابر سردمداران ستم و تجاوز، ایستادگی می‌کنند، گفت: دفاع مقدس همچنان ادامه دارد؛ چراکه جنگ استکبار علیه مردم ایران پایان نیافته بلکه آوردگاه آن به میدانی دیگر منتقل شده است.

 نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به دشمنی‌های متداوم دشمن با مردم ایران بیان کرد: همان‌گونه که امروز می‌بینیم فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران، هم به شکست مفتضحانه آن‌ها انجامیده و هم باعث انزوای بیش‌ازپیش این دولت استکباری شده است چراکه این رفتار برای هیچ‌کس در دنیا قابل‌پذیرش نیست.

 

به گزارش فارس، مراسم آغاز هفته دفاع مقدس و تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت صبح امروز (دوشنبه) از طریق ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب و حضور نماینده ولی‌فقیه در گیلان و استاندار گیلان در سالن همایش شهدای ناجا رشت برگزار شد.

همچنین در این مراسم ضمن تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، پروژه تدوین تاریخ شفاهی فرماندهان، کارکنان و پیشکسوتان فرماندهی انتظامی استان در دفاع مقدس، رونمایی شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول