اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۳۰ هزار رزمنده سمنانی تجلیل می‌شوند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: از ۳۰ هزار رزمنده فداکار در این استان تجلیل می‌شود و جمع‌آوری خاطرات و مستندات آنها انجام نیز در دستور کار قرار دارد.

۳۰ هزار رزمنده سمنانی تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی ظهر امروز در آیین تجلیل و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در سراسر کشور و ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری که در سمنان هم پخش می‌شد، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی، مبارزه با دشمن را جهادی مقدس در راه خدا می‌دانست و از جان و مال خود گذشتند تا انقلاب اسلامی و ایران عزیز آسیب نبیند.

او گفت: استان سمنان در خصوص حضور رزمندگان و تقدیم شهدا و جانبازان به نظام جمهوری اسلامی، نسبت به جمعیت در رتبه‌های نخست کشوری قرار دارد و پیغام فتح رزمندگان اسلام امروز باید تبیین شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: دفاع مقدس ملت ایران اسلامی، برای نظام سلطه و استکبار جهانی نیز عبرت‌آموز بود که متوجه شدند بهترین سلاح و تجهیزات و امکانات برابر اراده پولادین یک ملت انقلابی بی‌اثر است.

سلامی افزود: یک هزار فعالیت و برنامه توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی، نیروهای مسلح، تشکل‌های صنفی و مردمی و ... در هفته گرامیداشت چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس در استان سمنان اجرا می‌شود.

او گفت:  همچنین از ۳۰ هزار رزمنده فداکار، توسط دستگاه‌های مختلف و نیروهای انتظامی و ... تجلیل خواهد شد و جمع‌آوری خاطرات و مستندات آنها انجام نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: در استان سمنان، ۹ ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استانداری و شهرستان‌ها تشکیل شد تا با برنامه‌ریزی‌ها در طول سال در زمینه انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنند.

سلامی گفت: سه هزار فعالیت و برنامه در چهلمین سال پیروزی دفاع مقدس در استان سمنان برنامه‌ریزی شده و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول