اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

توزیع ۳۰۰ هزار بسته کمک مومنانه در خوزستان

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه خوزستان بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع ۳۰۰ هزار بسته کمک مومنانه در خوزستان

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در مراسم رژه خودرویی که عصر امروز در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز چهلمین سالروز حماسه‌ای است که ملت بزرگ ایران اسلامی با افتخار از این امتحان الهی بیرون آمدند و مایه عزت، سربلندی و استقلال کشور شد.

وی افزود: به دلیل مسائلی که پیش آمد امروز به جای برگزاری رژه و برنامه‌های تجمعی نیروهای مسلح، مراسمات جانبی در نظر گرفته شد که با محوریت ارتش و فرمانده قرارگاه جنوب غرب در محل شهادت شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور برنامه کلنگ‌زنی برگزار گردید.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: همواره همچون روزهای دفاع مقدس اتحاد و برادری میان ما و ارتش برقرار است که پیرو همین خصوصیت الحمدلله برنامه‌ها به‌خوبی پیش می‌رود.

وی ادامه داد: با مدیریت و محوریت نماینده ولی‌فقیه در استان پیرو ابلاغ مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مؤمنانه از ماه رمضان به‌صورت مداوم با بسیجی که در خوزستان شکل گرفته با صحنه های خوب و زیبایی در حال انجام است.

حسن شاهوارپور تصریح کرد: در مرحله اول کمک‌های مؤمنانه خوزستان، با تقسیم کار صورت گرفته بیش از ۳۰۰ هزار بسته جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شد همچنین مرحله دوم در ماه محرم آغاز گردید و تقریباً هر دو هفته یکبار با کمک نهادهای مختلف این کمک‌ها توزیع می‌شوند.

وی بیان کرد: برای مرحله دوم ۵۴ هزار بسته کمک مؤمنانه آماده شده که امروز ۱۰ هزار بسته شامل بسته‌های معیشتی، کارت هدیه، لوازم تحریر، جهیزیه، پوشاک، کفش مدرسه، اقلام بهداشتی و ورزشی هستند، توزیع خواهند شد.

شاهوارپور عنوان کرد: در کنار این بسته‌ها، کیسه‌های آرد تهیه و به خانواده نیازمند اهدا گردید که پخت نان با آن‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول