اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فقط 37 درصد از دانش‌آموزان در مدارس حضور دارند

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ابتدای بازگشایی مدارس میزان حضور دانش‌آموزان استان 62 در صد بود که طی روزهای اخیر به 37 درصد کاهش پیدا کرده است.

فقط 37 درصد از دانش‌آموزان در مدارس حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد فرحناز قائدامینی عصر امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا، گفت: در هفته سوم بازگشایی مدارس قرار داریم و تمام انرژی خود را بر حفظ سلامت دانش‌آموزان و ارائه آموزش مطلوب گذاشتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ما از ابتدای بازگشایی مدارس در استان با حضور ۶۱ درصد دانش‌آموزان مواجه شدیم که در حال به حاضر به ۳۷ درصد کاهش‌ پیدا کرده است و بیشترین حضور دانش‌آموز را در کوهرنگ با ۸۵ درصد حضور و کمترین میزان حضور در مناطق شهری بوده که شهرکرد با ۱۹ درصد حضور دانش‌آموز کمترین میزان را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی وضعیت آموزش استان هر روز  انجام  می‌شود و تعداد دسترسی دانش‌آموز و معلم  به شبکه‌های مجازی آموزشی و رفع مشکلاتشان روزانه  مورد بررسی قرار می‌گیرد.

72 درصد از دانش‌آموزان به شکبه شاد دسترسی دارند

قائد امینی اظهار داشت: میزان دسترسی مدیران مدارس به شبکه شاد ۹۴ درصد، معلمان ۸۹ درصد و دانش‌آموزان ۷۲ درصد است و  ۸۱  درصد دانش‌آموزان استان توانایی دریافت آموزش تلویزیونی را دارند.

وی تصریح کرد: متاسفانه غریب به ۵ درصد از دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری دسترسی به هیچ شبکه مجازی و تلویزیونی ندارند که درسنامه‌هایی برای آن‌ها تهیه شده و توزیع خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: در حال حاضر برای تهیه لوازم حفاظت فردی مثل ماسک برای دانش‌آموزان و  تهیه مواد ضدعفونی برای محیط مدارس به مشکل برخوردیم که نیازمند بررسی و حمایت از سوی دستگاه‌های مربوطه هستیم.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول