اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

زنگ خطر شیوع دوباره کرونا در کرمانشاه/ اصناف از ماسک استفاده کنند

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه زنگ خطر وضعیت قرمز شیوع کرونا بار دیگر به صدا درآمده است، گفت: به منظور پیشگیری از بیماری کرونا از هرگونه تجمع در شهر، بازارهای روز و آرامستان‌ها جلوگیری می‌شود.

زنگ خطر شیوع دوباره کرونا در کرمانشاه/ اصناف از ماسک استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل‌اله رنجبر امروز در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه زنگ خطر وضعیت قرمز شیوع کرونا بار دیگر به صدا درآمده است، اظهار داشت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در تمامی ادارات و مراسمات ضروری است.

وی از مردم خواسته برای پیشگیری از کرونا همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و گفت: همه مردم در اماکن عمومی دستاوردهای بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری تمامی مراسمات از جمله ختم و عروسی باید با نظارت کارشناسان بهداشت رعایت، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک انجام شود.

وی از اصناف خواست حتما از ماسک استفاده کنند، تاکید کرد: به منظور پیشگیری از بیماری کرونا از هرگونه تجمع در شهر، بازارهای روز و آرمستان‌ها جلوگیری می‌شود.

رنجبر گفت: بخشداران، دهیاری‌ها، روسای ادرات همه کمک کنند که رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی شکل گیرد و از برگزاری اجتماعات جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۲۰ نفر در کرمانشاه بر اثر بیماری کرونا فوت کرده‌اند، افزود: شهرداری و بخشداری هم با نصب بنر خطر افزایش اابتلا را در بخش‌ها و مناطق به مردم یادآوری کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول