اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برقراری ارتباط با اسرائیل خیانت به جهان اسلام است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برقراری ارتباط کشورهایی چون اسرائیل و امارات با اسرائیل خیانت به جهان اسلام است گفت: نتیجه این کار انزوای این کشورهاست زیرا مردم منطقه هر روز بیدارتر می‌شوند.

برقراری ارتباط با اسرائیل خیانت به جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان و شهدا اقدام اخیر کشورهای امارات و بحرین در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت به کشورهای اسلامی دانست و اظهار کرد: این اقدام باعث آزرده شدن دل‌های آزادگان جهان اسلام شد.

وی با بیان اینکه ابتدا امارات این اشتباه را مرتکب شد و پس از آن کشور بحرین هم همین اشتباه بزرگ را تکرار کرد گفت:  علت این اتفاق حقارتی است که این دو کشور سالهاست دچار آن شده‌اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امارات و بحرین چندین سال است تن به نوکری چند کشور مانند عربستان و آمریکا داده‌اند گفت: به طور حتم این کار هیچ عایدی جز ذلت و خواری ندارد.

وی با بیان اینکه آمریکا همیشه دنبال تأمین رضایت رژیم غاصب صهیونیستی بوده و هست گفت: با توجه به نزدیکی انتخابات آمریکا، ترامپ دنبال آن ست تا بتواند با این کار دستاوردی برای خود ایجاد کند و حمایت صهیونیست‌ها را جلب نماید.

فلاحی با بیان اینکه امارات سال‌هاست تحت نفوذ آمریکاست گفت: کشور بحرین نیز یکی از استان‌های ما بود که توسط محمدرضاشاه از کشور جدا شد، ۹۰ درصد جمعیت آن شیعه‌نشین هستند اما تحت سلطه ۱۰ درصد نفوذی آل‌خلیفه قرار دارند به طوری که پایگاه پنجم نظامی آمریکا در این کشور مستقر شده است.

وی با بیان اینکه نتیجه این کار انزوای این کشورهاست زیرا مردم منطقه هر روز بیدارتر می‌شوند تأکید کرد: این کشورها قطعاً به حاشیه خواهند رفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اتفاقاتی از این قبیل فقط تنفس مصنوعی بر پیکر بی‌جان رژیم صهیونیستی است اما قطعاً این رژیم غاصب و کودک‌کش سقوط خواهد کرد.

انتهای پیام/ 3140/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول