اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

83 فرزند محسنین چهارمحال و بختیاری نیازمند حمایت نیکوکاران هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: 83 فرزند محسنین در استان تحت پوشش این نهاد بدون حامی مالی و نیازمند حمایت نیکوکاران هستند.

83 فرزند محسنین چهارمحال و بختیاری نیازمند حمایت نیکوکاران هستند

علی ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: فرزندان محسنین دارای سرپرست هستند اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری افزود: دو هزار و 602 فرزند محسنین استان در سامانه این طرح ثبت‌نام شده‌اند که از این مجموع 83 نفر بدون حامی مالی هستند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 939 فرزند یتیم نیز در سامانه اکرام ایتام این نهاد ثبت‌نام شده‌اند ادامه داد: کمک‌های مالی حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود و کمیته امداد تنها بر این روند نظارت دارد. 

ملک‌پور اضافه کرد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در طرح محسنین می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام کنند و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول