اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سرکشی از 15 خانواده شهید استان مرکزی توسط ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس

معاون امور رزمندگان غرب و شمال غرب کشور از بازدید و سرکشی از 15 خانواده شهید استان مرکزی توسط ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

سرکشی از 15 خانواده شهید استان مرکزی توسط ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس

سردار داود غیاثی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم» برنامه‌های متنوعی با هدف ترویج فرهنگ ایثار در جامعه تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد:  برنامه‌ای تحت عنوان دیدار با خانواده شهدای بانک ملی با مشارکت امیری مدیر امور شعب بانک ملی استان مرکزی و همچنین خانواده شهدای سپاه پاسداران محلات در دستور کار است.

معاون امور رزمندگان غرب و شمال غرب کشور با اشاره به ضرورت تکریم خانواده شهدا و جانبازان، تصریح کرد: از ۵ خانواده شهید در اراک و ۱۰ خانواده در محلات از سوی ستاد کل نیروهای مسلح و با هماهنگی کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی سرکشی به عمل می‌آید.

غیاثی‌راد گفت: با هماهنگی مسوولان در روز فجرآفرینان، ایثارگران و شهیدان، دیدار با خانواده برنامه‌ریزی شده در حالی که رزمندگان و پیشکسوتان نیز از سوی سند راهبردی رزمندگان و دبیرخانه شورای هماهنگی رزمندگان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی افزود: تجلیل از رزمندگان و خانواده شهدا در راستای اهداف کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی انجام خواهد شد.

نماینده ستادکل نیروهای مسلح عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نسل آینده کشور از دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس بوده و باید در راستای تحقق اهداف انقلاب و نظام گام‌های استوار برداشته شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول