اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

پیگیری‌های مجدانه‌ جهت شائبه‌های شرکت‌های زیرمجموعه مس

دبیر شورای هماهنگی تشکل‌های دانشجویی کرمان در خصوص نتیجه درخواست دانشجویان کرمانی در زمینه رسیدگی به تخلفات دو شرکت ساختمانی کرمانیان و شرکت ملی پسته ایرانیان گفت: مدیرعامل شرکت مس جهت پاره‌ای از توضیحات در کمیسیون اصل 90 حاضر و مقرر شده تا دو هفته آینده گزارش جامع و کاملی به کمیسیون ارائه شود.

پیگیری‌های مجدانه‌ جهت شائبه‌های شرکت‌های زیرمجموعه مس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا استبرقی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و برگزاری چند جلسه با اعضای کمیسیون اصل 90، سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس جهت پاره‌ای از توضیحات در کمیسیون اصل 90 حاضر شد.

وی عنوان کرد: مقرر شده تا دو هفته آینده گزارش جامع و کاملی از تخلفات دو شرکت ساختمانی کرمانیان و شرکت ملی پسته ایرانیان به کمیسیون ارائه شود و پیگیری‌های مجدانه‌ و بدون هیچ ملاحظه‌ای جهت احقاق حقوق سهامدارن به‌عمل آید.

دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: توصیه می‌کنیم در مقابل فشارهای ارباب قدرت کوتاه نیامده و متخلف به هر فرد با هر مسئولیتی که منتسب باشد، باید بدون هیچ درنگ و ملاحظه‌ای خاصی برخورد و خاطیان را به‌دست قانون بسپارید.

استبرقی افزود: بعد از گذشت 40 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی برای کشور زیبنده نیست نزدیکان افراد صاحب‌منصب با نفوذی که دارند به اموال عمومی دست‌اندازی کنند بعد از حاشیه امن و حمایت آن مسئول نیز برخوردار باشند و تا مدیری خواست با آنان برخورد کند با فشار و تهدید به اخراج و یا  برکناری نگذارند پرونده‌ها مسیر صحیح خود را برود.

وی شبکه‌سازی و چینش افراد از سوی بعضی از نمایندگان و مسئولین را آفت مهمی در مدیریت کشور بالاخص در شرکت‌های دولتی و خصولتی دانست و افزود: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید نسبت به این مسائل حساسیت بیشتری داشته باشد.

دبیر شورای هماهنگی 11 تشکل‌ دانشجویی کرمان ضمن اشاره به نامه 11 تشکل دانشجویی به رئیس دستگاه قضا در خصوص پرونده این دو شرکت خاطرنشان کرد: جنبش دانشجویی در لبیک به منویات مقام معظم رهبری همچنان به مطالبه‌گری خود ادامه و به‌فضل الهی نمی‌گذارد مسئولین و نزدیکان آنان به اهداف خود در بنگاه‌های اقتصادی استان کرمان برسند.

به گزارش فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان طی نامه‌ای در تیر ماه امسال به مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس خواستار لزوم پاسخگویی پیرامون شائبه‌های موجود در یکی از زیر مجموعه‌های صندوق بازنشستگی مس شدند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول