اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در هفته گذشته

اجباری شدن استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه، به بهره‌برداری رسیدن ۸۸ واحد مسکن محرومان در منطقه آزاد ماکو، جراحت شدید کودک سردشتی در حمله سگ‌های ولگرد، کاهش ۱۶۲ هزار واحد شاخص بورس در آذربایجان‌غربی و برداشت ۲۳۵ هزار تُن چغندرقند از مزارع نقده اخبار کوتاه خبرگزاری فارس در هفته گذشته بود.

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در هفته  گذشته

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در هفته گذشته را اینجا مشاهده کنید: 

اجباری شدن استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه 

شهردار ارومیه گفت: استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از تشدید شیوع بیماری کرونا در این شهر اجباری است.

وی افزود: در صورت رعایت‌نکردن پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مسافران، اجازه استفاده از ناوگان برای تردد به آنها داده نمی‌شود.

به بهره‌برداری رسیدن ۸۸ واحد مسکن محرومان در منطقه آزاد ماکو 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: ۸۸ واحد مسکونی محرومان به همت و مشارکت سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی (ره) و این سازمان احداث شده و همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: این سازمان تاکنون ۱۱۳ مسکن برای محرومان در سه شهر ماکو، شوط و پلدشت احداث و به نیازمندان تحت پوشش‌های کمیته امداد و بهزیستی تحویل داده است و از این تعداد، امروز ۸۸ واحد به بهره برداری رسیده و تحویل خانواده‌های نیازمند داده می‌شود.

جراحت شدید کودک سردشتی در حمله سگ‌های ولگرد

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: عصر دیروز در پی تماس شهروندان به سامانه ۱۱۵ فوریت‌های پزشکی مبنی بر زخمی شدن پسر بچه ۸ ساله در منطقه گرده سور سردشت بر اثر حمله سگ‌های ولگرد بلافاصله برای مداوا به بیمارستان امام (ره) انتقال داده شد.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت عمومی این کودک ۸ ساله وخیم بوده و برای تکمیل مراحل درمانی و مداوا به بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه انتقال داده شده است.

به گفته شاهدان عینی بیش از ۱۰ قلاده سگ ولگرد به کودک 8 ساله سردشتی حمله‌ کرده و وی را از نواحی سر و صورت، گردن ، دست و ناحیه شکم به شدت زخمی کردند.

کاهش ۱۶۲ هزار واحد شاخص بورس در آذربایجان‌غربی

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی از کاهش ۱۶۲ هزار واحدی شاخص بورس استان در شهریور ماه خبر داد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی از داد و ستد نزدیک به ۳۷۳ میلیون برگ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق ‏تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در تالار بورس منطقه‌ای در شهریور ماه خبر داد و افزود: در یک ‏ماه گذشته ارزش معاملات به بیش از ۷ هزار و ۵۴ میلیارد ریال می‌رسد.

برداشت ۲۳۵ هزار تُن چغندرقند از مزارع نقده

مدیر جهاد کشاورزی نقده گفت: برداشت چغندرقند از سه هزار و ۱۴۴ هکتار زمین زراعی این شهرستان آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که حدود ۲۳۵ هزار تُن محصول از این مزارع برداشت شود

وی ادامه داد: قیمت خرید تضمینی محصول چغندرقند برای امسال حدود ۷۰۰ تومان با عیار ۱۶ درصد تعیین شده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول