اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

توزیع ۲ هزار بسته لوازم تحریر در خوزستان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان گفت: بسته‌های لوازم تحریر طی امروز و فردا در روستاها و مناطق مختلف کم‌برخوردار توسط پایگاه بسیج، توزیع و تقسیم می‌شود.

توزیع ۲ هزار بسته لوازم تحریر در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سرهنگ عباس ممبینی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان امروز در رابطه با کمک‌های مومنانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در کمک به افراد و خانواده‌های کم‌برخوردار و نیازمند و به ویژه آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا، ما در آغاز سال تحصیلی جدید حدود دو هزار بسته نوشت‌افزار، لوازم تحریر و لباس و وسایل ورزشی تهیه کردیم.

وی افزود: انشالله این بسته‌ها طی امروز و فردا در روستاها و مناطق مختلف کم‌برخوردار توسط پایگاه بسیج، توزیع و تقسیم خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان عنوان کرد: همچنین حدود دو هزار بسته مواد غذایی طی امروز تحویل مناطق و شهرستان‌ها خواهد شد تا بین نیازمندان توزیع شود.

وی افزود: این بسته‌ها و کمک‌ها توسط همه پایگاه‌ها و به ویژه بسته‌های لوازم تحریر توسط شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون و بسته‌های غذایی توسط شرکت ملی گاز تهیه شدند که توزیع خواهند شد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول