اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

نظر منصور کوچک‌محسنی درباره فایل صوتی «کودتای خزنده»

کوچک محسنی گفت: از اول هم در مورد این موضوع بارها صحبت شده و‌ هنوز هم خیلی از سپاهی ها مطالبی را در موضوعات مختلف بیان می کنند. امام وقتی موضوعی را خاتمه دادند دیگر تمام شد.

نظر منصور کوچک‌محسنی درباره فایل صوتی  «کودتای خزنده»

خبرگزاری فارس- پیغام فتح؛ ویژه نامه چهلمین سالگرد آغاز دفاع قدس: اگر فایل صوتی مربوط به مباحث پادگان ولیعصر را قبلا گوش داده باشید و یا مطلبی در مورد آن خوانده باشید نام منصور کوچک محسنی را شنیده اید. همان فایل صوتی که این روزها بی بی سی مدعی است برای اولین بار منتشر می کند.

با منصور کوچک محسنی که در آن جلسه علاوه بر شهید حسن بهمنی نکات اعتراضی خود را بیان می کند تلفنی صحبت کردیم و‌ نظرش را در مورد مباحث مطرح شده بی بی سی پرسیدیم.

کوچک محسنی که این سالها خیلی تمایل به گفت و گو ندارد، می گوید: این موضوع چند سال پیش است و مسایلی که آن زمان وجود داشت با نامه حضرت امام(ره) که توسط اقای محلاتی قرائت شد قائله تمام شد.

وی افزود: واقعا نمی دانم چرا حالا دوباره مطرح شده. در مورد مسایل داخلی موضوعاتی بود که امام ختم کردند و همه هم پذیرفتند.

کوچک محسنی افزود: بچه ها هم رفتند دوباره جبهه و شهید هم شدند. مسله حادی نبود. الان دوباره چرا این داستان ها راه افتاده نمی دانم.

وی با بیان اینکه مطرح کردن این موضوع در هفته دفاع مقدس فقط موضوع مهم دفاع مقدس را لوث می کند، بیان داشت: آن بحث ها دیگر تمام شده و اینکه خوب بوده یا نه دیگر موضوعیتی ندارد.

کوچک محسنی گفت: از اول هم در مورد این موضوع بارها صحبت شده و‌ هنوز هم خیلی از سپاهی ها مطالبی را در موضوعات مختلف بیان می کنند. امام وقتی موضوعی را خاتمه دادند دیگر تمام شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول