اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

بازگردان ۵ محموله بار میوه انبه آلوده به کشور پاکستان

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: در نیمه اول سال جاری ۵ محموله بار میوه انبه وارداتی از سوی کشور پاکستان که پس از بررسی در مرکز قرنطینه گیاهی میرجاوه ،آلوده به آفت قرنطینه‌ای مگس میوه شناسایی و از ورود آن به استان جلوگیری شد.

بازگردان ۵ محموله بار میوه انبه آلوده به کشور پاکستان

غلام حسین تیموری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان با اشاره به اهمیت کنترل آفات و بیماری قرنطینه ای در مبادی ورودی مرز اظهار کرد: در نیمه اول سال جاری ۵ محموله بار میوه انبه وارداتی از سوی کشور پاکستان که پس از بررسی در مرکز قرنطینه گیاهی میرجاوه ،آلوده به آفت قرنطینه ای مگس میوه شناسایی و از ورود آن به استان جلوگیری شد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان افزود: وزن بار مرجوعی حدود ۶٨ تن بوده که به کشور مبدا بازگردانده شده است.

وی گفت: در 6 ماه اول امسال بیش از ١۵ هزار تن میوه انبه با رعایت کامل  مقررات بهداشت قرنطینه گیاهی از طریق مرزهای استان سیستان و بلوچستان وارد کشور شده است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول