اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مشترک بی‌برق در مناطق سیل‌زده تالش نداریم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با بیان اینکه در پی جاری شدن سیل در تالش برق حدود 3000 مشترک در این شهرستان قطع‌شده بود، گفت: در حال حاضر برق تمامی مشترکین در مناطق سیل‌زده تالش وصل شده است.

مشترک بی‌برق در مناطق سیل‌زده تالش نداریم

محمد اسماعیل هنرمند، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وقوع سیل در تالش و وارد آوردن خسارت به زیرساخت‌های حوزه برق، اظهار کرد: وقوع سیل در شهرستان تالش به ۱۳۷ دستگاه پست هوایی در این شهرستان خسارت وارد کرد.

وی با اشاره به قطع جریان برق در روزهای نخست وقوع سیل در شهرستان تالش، افزود: براثر شدت بارش‌ها و وقوع سیلاب‌ها برق حدود سه هزار مشترک تالش قطع‌شده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان با بیان اینکه از همان ساعات ابتدایی یگان‌های امدادی شرکت در ناطق سیل‌زده حضور داشتند، گفت: با تلاش  اکیپ‌های عملیاتی  شرکت توزیع برق استان گیلان ۴۹ روستای خسارت‌دیده از بارش باران و مناطق ییلاقی شمال غرب استان و شهرستان تالش مجدداً  برق‌دار شدند .

هنرمند با بیان اینکه فرایند بهسازی و ترمیم شبکه برق در مناطق سیل‌زده غرب گیلان در دستور کار شرکت برق استان قرار دارد، تصریح کرد: پس از بازگشایی مسیرها و راههای ارتباطی توسط ارگان های مربوطه، عملیات اصلاح و بازسازی شبکه‌های خسارت‌دیده به‌سرعت آغاز و با تلاش ۱۸ اکیپ عملیاتی و با واکنش سریع اکیپ‌ها، تمامی  پست‌های هوایی تا عصر روز گذشته برق‌دار شدند.

وی با تأکید بر اینکه اکنون هیچ مشترک بی‌برق در مناطق آسیب‌دیده و سیل‌زده تالش وجود ندارد، گفت: تمام تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان حرکت به‌سوی پاسخگویی بهتر و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشترکین است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول