اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کوهساری: دولت با ترخیص کالاهای اساسی در گمرک در مسیر کاهش قیمت کالاها گام بردارد

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: لازم است دولت با تامین ارز مورد نیاز و همچنین تسهیل ترخیص کالاهای اساسی در گمرکات کشور در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها گام بردارد.

کوهساری: دولت با ترخیص کالاهای اساسی در گمرک در مسیر کاهش قیمت کالاها گام بردارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامعلی کوهساری در تذکر شفاهی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 2 مهر 99) گفت: در سال‌های قبل به ویژه ماه‌های گذشته شاهد افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در بازار بودیم.افزایش چشمگیر قیمت کالاها و خدمات در کنار هزینه‌های مربوط به بیماری کرونا درد مضاعف مردم شده است.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شیب صعودی و پرشتاب قیمت‌ها به گونه‌ای بوده که مردم در تامین مایحتاج روزانه خو با مشکل مواجه هستند. در کنار مصرف کننده کالاها، اصناف و بازاریان هر روز شاهد کوچکتر شدن سرمایه خود هستند.

وی افزود:‌در این زمینه لازم است دولت با تامین ارز مورد نیاز و همچنین تسهیل ترخیص کالاهای اساسی در گمرکات کشور در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها گام بردارد. 

کوهساری خاطرنشان کرد: طی این مدت شاهد بودیم کشور ما با مشکلات فراوانی مواجه بوده که از جمله می‌توان به تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی مردم، بیکاری جوانان، بیماری کرونا و مشکلات مربوط به حوزه‌های آموزش و پرورش و کشاورزی اشاره کرد.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما صندوق ذخیره فرهنگیان با مشکلاتی مواجه است و فرهنگیان عزیز ما از آنچه در صندوق میگذرد اطلاعی ندارند. گزارش سالانه و فصلی باید به اطلاع فرهنگیان برسد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول