اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سرمدی: نمی‌شود نام گذاری سال را فقط در حد «نهضت بنریسم» داشته باشیم

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت نمی‌شود فرمایش رهبری عزیز را در نام‌گذاری سال فقط در ایجاد نهضت بنریسم و آویزان کردن آن بر سردر ادارات خلاصه کنیم.

سرمدی: نمی‌شود نام گذاری سال را فقط در حد «نهضت بنریسم» داشته باشیم

 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، کیومرث سرمدی واله در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز (چهارشنبه 2 مهر) مجلس در کنار تحریم‌های ظالمانه دشمن مشکلات و مصائب منتج از تصمیمات غیر کارشناسی و حاصل از مدیریت‌های ناکارآمد داخلی، معیشت مردم و به تبع آن فرهنگ، اجتماع، مناسبات خانوادگی و تعاملات اجتماعی را دچار چالش‌های جدی کرده است، فلذا نه فرصت آزمون و خطا داریم و نه اجازه آن را.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمی‌شود فرمایش رهبری عزیز را در نام‌گذاری سال فقط در ایجاد نهضت بنریسم و آویزان کردن آن بر سردر ادارات خلاصه کنیم. وقتی رهبری عزیزمان امسال از تحول‌خواهی و تحول‌سازی صحبت کردند، باید مجلس اشاره‌ها را درک کند. یعنی در این 40 سال در کنار گام‌های استوارمان در حوزه‌های امنیتی، دفاعی، فناوری و رشد علم که عمدتاً حاصل مدیریت انقلابی بوده است، در حوزه‌های بسیاری ما دچار مشکلیم و نیازمند تحول در مدیریت‌ها، ساختارها و همچنین تحولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هستیم.

وی افزود: چه ایرادی دارد از تریبون مجلس نمایندگان کارگران هپکو و آذرآب درد دل‌هایشان را بگویند، حتماً باید صدایشان را در اعتراضات خیابانی بشنویم و بعد هم تحلیل‌های پر از کینه و نفرت و دروغ رسانه‌های دشمن را داشته باشیم. چه می‌شود اگر تشکل‌های شناسنامه‌دار دانشجویی فرصت پیدا کنند از تریبون خانه ملت سخن بگویند، نقد کنند و مورد تفقد قرار بگیرند. ما هم در دانشگاه‌ها و کارخانجات حضور پیدا کنیم تا دیگر شاهد بر باد رفتن سرمایه‌های مادی و انسانی کشور نباشیم.

سرمدی خاطرنشان کرد: یادمان سید جمال الدین اسدآبادی در شهر اسدآباد نیمه کاره مانده و بیشتر شبیه یک مخروبه است تا یک یادمان. از وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی و گردشگری برای تکمیل این یادمان تقاضای ویژه دارم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس اظهار داشت: چهره شهر اسد آباد همان چهره 30-20 سال پیش است و عمران و آبادانی شهر نیاز به توجه بیشتری دارد.

وی افزود: ذوب‌آهن غرب کشور عملا سودی عاید مردم اسدآباد نکرده است. در این مجموعه اکثرا نیروهای غیربومی جذب شده‌اند و شاهد حضور مدیران و کارشناسان پروازی و غیربومی در آنجا هستیم.

سرمدی در پایان با اشاره به دیگر مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف همچون راه، کشاورزی و... از مسؤولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول