اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

توزیع کمک‌های مؤمنانه نیروهای مسلح کرمان بین نیازمندان

در اولین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه نیروهای مسلح استان کرمان، یک هزار و 500 بسته غذایی به ارزش 4 میلیارد ریال بین اقشار نیازمند توزیع شد.

توزیع کمک‌های مؤمنانه نیروهای مسلح کرمان بین نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه نیروهای مسلح (سپاه، ارتش و نیروی انتظامی) استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز در حسینه ثارالله کرمان برگزار شد.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش در حاشیه این رزمایش جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس غیر از خیانت‌هایی که در ابتدای جنگ تحمیلی و در زمان ریاست جمهوری بنی‌صدر خائن اتفاق افتاد، بعد از اینکه مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده جنگ منصوب شدند انسجام و وحدت نیروهای مسلح در طول جنگ شکل گرفت.

 

 

وی افزود: در زمان شهید صیاد شیرازی با تشکیل قرارگاه‌های مشترک بین ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، عملیات‌های مشترک بزرگی مانند بیت‌المقدس، طریق‌القدس، ثامن‌الائمه و فتح‌المبین در طول جنگ تحمیلی انجام شد و در سایه وحدت نگذاشتیم یک وجب از خاک کشورمان به دست متجاوزان اشغال شود.

غلامعلیان عنوان کرد: تجربیات جنگ تحمیلی به ما ثابت کرد، اگر قرار است حافظ منافع و امنیت جمهوری اسلامی ایران باشیم هیچ راهی جز اتحاد و وحدت بین ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به عنوان بازوان ولایت وجود ندارد.

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش با اشاره به اینکه برگزاری رزمایش مواسات از طرف مردم نشان دهنده بصیرت مردم است، اضافه کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی یکی از ارکان موفقیت نظام حضور و کمک‌های مردمی در پشت جبهه‌ها بود.

 

وی تصریح کرد: از زمانی که ویروس منحوس کرونا در کشور شدت گرفت کمک‌های مومنانه در چندین مرحله توسط مردم، نهادهای مختلف، نیروهای نظامی و ... انجام شده است.

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش بیان کرد: رزمایش کمک مومنانه‌ای که امروز برگزار شد، یک کار مشترک از مجموعه نیروهای مسلح یعنی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی مستقر در استان کرمان است.

غلامعلیان ادامه داد: در این رزمایش حدود یک‌هزار و ۵۰۰ بسته غذایی به ارزش ۴ میلیارد ریال در بین اقشار آسیب‌دیده از ویروس منحوس کرونا در سطح استان توزیع می‌شود و ان‌شاءالله این اقدام مبارک ادامه خواهد داشت.

وی افزود: وحدت بین نیروهای نظامی و مسلح جزء مواردی‌ست که دشمن خیلی روی آن سرمایه‌گذاری می‌کند تا در ذهن مردم تاثیر بگذارد که بین ارتش، سپاه و نیروی انتظامی وحدت نیست، اما خوشبختانه در عمل نشان دادیم که ارتش در کنار سپاه، سپاه در کنار ارتش و هر دوی ما در کنار نیروی انتظامی بازوان پر قدرتی برای نظام جمهوری اسلامی ایر ان هستیم.

انتهای پیام/80018/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول