اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امنیت امروز ما ثمره مقاومت دیروزمان است/آبادانی کشور در گرو آبادانی آبادان و خرمشهر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کلید آبادانی آبادان و خرمشهر کلید آبادانی کل ملت ایران است که تنها به یک ما می‌توانیم نیاز دارد و این شعار تنها شعاری است که همه گره‌ها به واسطه آن تحقق پیدا می‌کنند.

امنیت امروز ما ثمره مقاومت دیروزمان است/آبادانی کشور در گرو آبادانی آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در گفت‌وگو با شبکه آبادان، اظهار کرد: آبادان، خرمشهر، دزفول، اهواز، کردستان، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان غربی و نقطه به نقطه ایران اسلامی در سال‌های دفاع مقدس حماسه‌های فراوانی را خلق کردند که هر کدام از آنها در نوع خود بی‌بدیل بود. 

وی با تاکید بر اینکه اقشار مختلف مردم دوشادوش یکدیگر در مقابل دشمن ایستادگی کردند، عنوان کرد: ما باید کسی را که به مال و جان و کشور ما تجاوز کرده را تنبیه می‌کردیم، اگر مقاومت و ایستادگی ما در سال‌های دفاع مقدس نبود، تاکنون جنگ‌های زیادی علیه ملت ایران انجام می‌گرفت. 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما در گرو اتحاد و همدلی و مقاومت سیلی محکمی به صدام زدیم که اکنون حساب کار آن در دست آمریکا و متحدانش است، امنیت امروز حاصل همان مقاومت‌ها است. 

رضایی عنوان کرد: خوزستان دروازه ورود امام رضا(ع) و تشیع به ایران و عشایر عرب این استان را از افتخارات بزرگ کشورمان هستند، عشایر عرب ایران اسلامی از نجیب ترین عشایر عرب در کل منطقه و سرپل اسلام بین ایرانی ها و سایر برادران عرب ما در کشورهای دیگر محسوب می شوند.

وی افزود: وحدت و همدلی سایر عشایر و اقوام ایران از جمله بختیاری، ترک و کرد ستودنی است، شهید مهدی باکری نماد غیرت مردم آذربایجان بود هزار کیلومتر از خانه اش فاصله گرفت تا در خوزستان از خاکش دفاع کند و در نهایت به خلیج همیشه فارس بپیوندد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تحولات کشورمان از انقلاب تاکنون در سه برهه تقسیم می‌شود، نخستین تحول سیاسی این بود که مردم ایران نظام شاهنشاهی را ساقط و به جای آن جمهوری اسلامی را بنا کردند. 

وی ادامه داد: تحول دوم در دفاع مقدس اتفاق افتاد که یک وجب از خاک وطن جدا نشد و تحول سوم این است که ما در اقتصاد، تولید، معیشت، درآمد و علم و فناوری وارد مسیر رویش شویم که البته هنوز صورت نگرفته و آنهم در گرو تحول در نگرش دولت و مجلس است.

رضایی بیان کرد: شرایط امروز ما به گونه‌ای است که مسوولان باید کلید حل مشکلات مردم شوند، همانند 350کلید خانه زلزله زده ای که امروز در مسجد سلیمان به دست سپاه پاسداران ترمیم و تحویل مردم شد.

وی افزود: کلید آبادانی آبادان و خرمشهر کلید آبادانی کل ملت ایران است که تنها به یک "ما می‌توانیم" نیاز دارد. این شعار تنها شعاری است که همه گره‌ها به واسطه آن تحقق پیدا می‌کنند. 

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول