اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

باغ موزه دفاع مقدس آبادان طبیعی‌ترین باغ موزه کشور است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: باغ موزه دفاع مقدس آبادان طبیعی‌ترین و بکرترین باغ موزه کشور به حساب می‌آید.

باغ موزه دفاع مقدس آبادان طبیعی‌ترین باغ موزه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور امروز در آئین افتتاح باغ موزه دفاع مقدس آبادان از طریق ویدئو کنفراس، اظهار کرد: باغ موزه دفاع مقدس آبادان طبیعی‌ترین و بکرترین باغ موزه کشور به حساب می‌آید. 

وی عنوان کرد: سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح دو سال پیش از این مکان بازدیدی را انجام داد و مقرر شد این مکان تبدیل به یک باغ موزه طبیعی شود البته پیش از این هم در این مکان کارهایی انجام شده بود. 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: از یک سال و نیم گذشته تا کنون با همت مسوولان استانی توانستیم فاز نخست طبیعی‌ترین باغ موزه دفاع مقدس کشور را به بهره‌برداری برسانیم. 

کارگر عنوان کرد: این باغ موزه دارای ۲۷ هکتار وسعت است و بالغ بر هزار میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده که برای آماده سازی فاز نخست این مرکز فرهنگی حدود چهار میلیارد تومان هزینه شده است. 

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول