اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

عزم و اراده ملی سبب پیروزی 8 سال دفاع مقدس شده است

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واقعیت‌های 8 سال دفاع مقدس را آنچنان که باید برای نسل جوان بازگو کنیم، گفت: عزم و اراده ملی سبب پیروزی 8 سال دفاع مقدس شده است.

عزم و اراده ملی سبب پیروزی 8 سال دفاع مقدس شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، پیغام فتح؛ ویژه نامه چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، حسینعلی شهریاری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس که با ایثار و فداکاری رزمندگان و دادن صدها هزار شهید و آزاده به دست آمد این بود که اجازه نداده اند بعد از قرن ها یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان برسد و دشمنان با خفت و خاری مجبور شدند خاک وطن را رها و به آن سوی مرزها فرار کنند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: واقعیت‌های 8 سال دفاع مقدس را آنچنان که باید برای نسل جوان بازگو کنیم، عزم و اراده ملی سبب پیروزی 8 سال دفاع مقدس شده است.

وی ادامه داد: 8 سال دفاع مقدس عبرتی برای جهانیان شد که با زور و اسلحه نمی‌توان یک ملت را به زیر کشاند، در این میان شان و جایگاه خانواده های شهدای 8 سال دفاع مقدس آنگونه که باید حفظ نشده است، همه ما باید همت کنیم پاسدار خون شهدا باشیم.

شهریاری با تاکید بر اینکه عزم و اراده ملی سبب پیروزی 8 سال دفاع مقدس شده است، گفت: حضور جوانان و فرماندهان ما در جبهه های جنگ که اکثریت جوانان نخبه 20 تا 25 سال بدون آنکه آموزش نظامی دیده باشند توانسته اند 8 سال از خاک کشورشان دفاع کنند و موفق شوند.

این مسئول بیان کرد: رهبری امام خمینی (ره) بود که توانسته اند دشمن را از کشور بیرون کنند و امروز این پیروزی عبرتی برای جهانیان است که نمی‌توان با زور اسلحه و فشار یک ملت را به زیر کشاند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه غفلت کرده ایم و آنگونه که باید واقعیت های دفاع مقدس را برای نسل جوان بازگو و به تصویر نکشانده ایم.

شهریاری با بیان اینکه اگر امروز مشکل داریم به دلیل نداشتن تفکری جهادی و انقلابی دولت مردان است، افزود:  این امر باعث  نگرانی مردم شده است که امیدواریم هرچه زودتر متوجه این قضیه شوند و عملکردی جهادی و انقلابی را در پیش گیرند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول