اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح فاز اول ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر/ اختصاص ۲۲ میلیارد تومان

عملیات بهره‌برداری از فاز اول ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر به صورت ویدئوکنفرانس توسط رئیس جمهور آغاز شد.

افتتاح فاز اول ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر/ اختصاص ۲۲ میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، صبح امروز طی مراسمی به صورت ویدئوکنفرانس توسط رئیس جمهور فاز اول ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر افتتاح شد.

عملیات اجرایی این ورزشگاه از سال ۱۳۸۹ با اعتبار ۴ میلیارد تومان به عنوان یکی از طرح‌های ملی ورزشی این شهرستان آغاز شد و ۷۱ هزار مترمربع مساحت دارد.

این ورزشگاه شامل سکوی تماشاگران با ۵ هزار صندلی، چمن، پیست تارتان، دکل‌های نور، اسکوبورد و رختکن است که نصب و تجهیز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مراسم هفته دفاع مقدس، افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر را برگ زرین دیگری از خدمات دولت در شهر جهانی انگور عنوان کرد.

محسن جهانشیر ضمن تقدیر از زحمات وزیر ورزش و جوانان و معاون وی در راستای پیگیری تامین اعتبار پروژه در ادامه از مسوولان استان نیز قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم این ورزشگاه محلی برای کشف استعدادهای ورزش ملایر باشد گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱.۵ هکتار ساخته شده و تاکنون ۲۲ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: تا ۱۵ مهرماه نیز پروژه سالن ورزش ینگی‌کند را افتتاح خواهیم کرد؛ ضمن اینکه تا پایان امسال چند پروژه دیگر را در دست افتتاح داریم.

انتهای پیام/ 89013/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول