اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پرونده سیل در کرمانشاه بسته شد/ 2 هزار خانه احداثی سیل افتتاح شد

۲ هزار واحد مسکونی بازسازی شده ناشی از سیل استان کرمانشاه امروز با حضور نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افتتاح شد.

پرونده سیل در کرمانشاه بسته شد/ 2 هزار خانه احداثی سیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آئین افتتاح ۲ هزار واحد مسکونی بازسازی شده ناشی از سیل و بهره‌برداری از ۷۵ هزارمین واحد بهسازی وبازسازی شده مسکن روستایی در استان کرمانشاه (۳مهرماه) با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور، استاندار کرمانشاه، تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرماندار هرسین ، نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن و مسئولین استانی و شهرستانی در روستای فراش شهرستان هرسین برگزار شد.

معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این آئین افتتاح برگزار شد، اظهار داشت: سیل خسارت‌های فروانی را به استان‌های کشور وارد کرد و خانه‌های بسیاری ویران شدند که بنیاد مسکن تمام واحدهای تخریب شده بر اثر سیل در کشور را به پایان رسانده و به تدریج از آن‌ها بهره‌برداری می‌کند.

عزیزالله مهدیان تعداد واحدهای سیل‌زده استان کرمانشاه را ۲ هزار و ۱۸۵ واحد اعلام کرد و گفت: علاوه بر ساخت این تعداد واحد، یک‌هزار و ۵۰۰ واحد سیل زده در استان را نیز تعمیر کرده‌ایم.

وی میانگین کشوری مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی را ۵۰ درصد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر کرمانشاه در این زمینه با میانگین 60 درصدی جزء استان‌های پیشرو کشور است.

انتهای پیام/پ/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول