اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ساخت مجموعه آبی بزرگ ویژه کارگران در زنجان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: به زودی پروژه ساخت یک مجموعه آبی در زنجان کلنگ‌زنی خواهد شد.

ساخت مجموعه آبی بزرگ ویژه کارگران در زنجان

محمدرضا یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ساخت پروژه در حال احداث استخر کارگران مینوی خرم‌دره اظهار کرد: این پروژه به تحقق فصل هشتم قانون کار به منظور تامین رایگان ورزش برای کارگران کمک می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: برای ساخت این پروژه از تبصره 2 ماده 38 قانون کار استفاده کردیم و برای تکمیل آن ریالی نیز از بودجه دولتی استفاده نشده و امیدواریم به مناسبت روز کارگر در سال آینده افتتاح شود.

وی با بیان اینکه ما تلاش داریم، تا در شهرستان‌های زنجان برای کارگران استخر سرپوشیده احداث کنیم، اضافه کرد: با این کار، ضمن آنکه استفاده از خدمات این مجموعه‌ها برای کارگران رایگان است، عواید حاصل از آن نیز به جامعه کار و تلاش استان خواهد رسید.

یوسفی یادآور شد: قانون کار ظرفیت‌هایی دارد که می‌توانیم با استفاده از آنها به بسیاری از خلاءها رسیدگی کنیم و تعهد خود در قبال نیروی کار به‌عنوان ارزشمندترین بخش تولید و اقتصاد را اجرا کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: به زودی نیز پروژه ساخت یک مجموعه آبی در زنجان را کلنگ‌زنی خواهیم کرد که دقیقا در راستای راهبرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای صیانت از نیروی کار است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول