اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ادای احترام به شهدای دفاع مقدس دیشموک+تصویر

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس شورای اداری دیشموک، حوزه مقاومت بسیج، امام جمعه با حضور در گلزار شهدای دیشموک به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

ادای احترام به  شهدای دفاع مقدس دیشموک+تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای 8سال دفاع مقدس، شورای اداری دیشموک، حوزه مقاومت بسیج دیشموک، امام جمعه دیشموک با حضور در گلزار شهدای دیشموک به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدای دیشموک به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس،اظهار کرد: یقینا شهدا یاران امام حسین (ع) هستند و کمک کاران حرکت اباعبدالله الحسین در طول تاریخ بودند.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس برای همه ما الگو است، افزود: شهدا در راه دین و  خدا جان خویش را فدا کردند.

راوند با اشاره به اینکه ما  باید ما قلبهای خود را غبارروبی کنیم و تفکرمان را شهدایی کنیم عنوان کرد: اگر در جامعه ما، تفکر شهدایی حاکم شود آن جامعه عاقبت بخیر می شود.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه، تفکر شهدا یعنی اندیشه بدون گناه باشد، اضافه کرد: تفکر شهدایی یعنی باید عملگرا باشیم و وظیفه دینی خود را انجام دهیم و تکلیف شناس باشیم.

راوند ادامه داد: اگر در مسوولیتی هستیم باید به نحو احسن انجام مسوولیت کنیم و دنبال این باشیم که حرکت، راه و تفکر شهدا برجسته شود و تفکر بسیجی و ولایتمداری و لایت پذیری در جامعه حاکم شود.

وی گفت: مسوولی که تفکر شهدایی، اندیشه بسیجی، مسیر ولایتمداری و لایت پذیری داشته باشد،  در تراز انقلاب  اسلامی  است.

خطیب نماز جمعه دیشموک افزود:مسوول در تراز انقلاب اسلامی خودش را مدیون انقلاب اسلامی می‌داند  و  باید آگاه و مطلع باشد  کرسی که به آن تکیه زده  به برکت خون شهد است.

وی خاطرنشان کرد: باید تک تک ما از شهدایی که جان خویش را فدا کرده تا ما ازادانه زندگی کنیم، الگو بگیریم  و ادامه دهنده راه شهدا باشیم و به مردم خدمت کنیم.

 

انتهای پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول