اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انجام داوری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در زنجان

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: مرحله استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در زنجان انجام شد.

انجام داوری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در زنجان

سید سجاد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  فارس در زنجان از داوری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در مرحله استانی خبر داد و اظهار کرد: این داوری با حضور داوران منتخب استان زنجان انجام شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در بخش‌های انیمیشن، مستند، نماهنگ، فیلمنامه و داستان کوتاه دریافت شده است، افزود: این آثار از ۲۱ فیلم‌ساز دریافت شده است.

وی با اشاره به اینکه داوری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت برعهده یحیی رحمتی، حمیدرضا بازرگانی و مهران فیروز بخت است، افزود: براساس نظر داوران در هر بخش سه نامزد و یک برگزیده حائز رتبه شدند.

موسوی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از اوایل خردادماه منتشر شد، ادامه داد: این جشنواره در دو بخش مدافعان سلامت و فیلم‌سازان بسیجی هشت سال دفاع مقدس و بیانیه گام دوم انقلاب با ۹ موضوع منتشر شده بود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از دریافت ۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم مقاومت در دفتر سازمان بسیج هنرمندان استان خبر داد و خاطر نشان کرد: پس از داوری آثار منتخب انتخاب و در مراسم اختتامیه معرفی شوند.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی آذر‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، ادامه داد: بخش بین‌المللی این جشنواره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول