اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رویکرد جلسات سران قوا با نظر نمایندگان مجلس است/تولیدکننده را در بروکراسی اداری پشیمان نکنیم

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیشنهاد رئیس جمهور جلسه اقتصادی سران قوا شکل گرفت اما قرار نبود قانون گذار باشد اکنون رویکرد جلسات سران قوا با نظر نمایندگان مجلس است.

رویکرد جلسات سران قوا با نظر نمایندگان مجلس است/تولیدکننده را در بروکراسی اداری پشیمان نکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، ولی الله فرزانه عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک هفته دفاع مقدس و ذکر یاد شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: استراتژی دشمن ما این بود که اول خود را نمایان نکند، برای همین گروهک‌هایی را در داخل کشور خلق کرد و در ادامه جنگ را بر ما تحمیل کرد و هشت سال دفاع جانانه بهترین افراد و جوانان را تقدیم انقلاب کردیم.

وی بیان کرد: افزود: وقتی نتوانست موفق شود، چهره خود را نمایان کرد و امروز هم به شدت با ما در مخالفت و مبارزه است و چهره دشمن ما که دشمن اسلام و جهان است برای همه نمایان شد ولی امروز همه کارشناسان اذعان دارند اقتدار این کشور فرو ریخت.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تحریم‌های شدید آمریکا علیه ایران را ناکارآمد دانست و بیان کرد: برخی از تصمیمات دولت و مجلس با رعایت همین تحریم‌هاست زیرا کشور ما که متکی به نفت بود اکنون صادرات خوبی ندارد و موجب سختی معیشت مردم شد و ما باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم کاهش یابد.

این مسؤول با تاکید بر حمایت از تولید و تولیدکنندگان، تصریح کرد: نباید تولید کننده را در بروکراسی سخت اداری پشیمان کنیم، اگر قانون ضعف دارد باید اصلاح شود اگر چه رویکرد مجلس یازدهم افزایش نظارت به جای افزایش قوانین است.

فرزانه گفت: با پیشنهاد رئیس جمهور جلسه اقتصادی سران قوا شکل گرفت اما قرار نبود قانون گذار باشد زیرا مجلس در راس امور است و این موضوع به ریاست مجلس اعلام شد و اکنون رویکرد جلسات سران قوا با نظر نمایندگان مجلس است.

فرماندار شهرستان نور اظهار کرد: اگر ایثار و جانفشانی شهدا و رزمندگان نبود امروز به این اقتدار نمی‌رسیدیم.

علی شادمان با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تصریح کرد: با توجه به فصل پائیز با شرایط سخت مواجه می‌شویم بنابراین بدون ماسک خود و مردم وارد اداره و محل کار و اجتماعات نشوند.

فرماندار شهرستان نور همچنین به برگزاری رزمایش بسیج اشاره کرد و افزود: با یک دشمن زبان نفهم رو برو هستیم اگر چه آمریکا در طول تاریخ با چنین شکستگی سیاسی مواجه نشد اما تمرین و آمادگی مهم است و حضور، پشتیبانی و مشارکت نیز لازم است.

 

این مسوول با قدردانی از تلاش همه مدیران، درباره انتخاب مدیران نمونه گفت: همه نمونه هستند اما میزان سابقه، مردم‌داری، توجه و سرعت در حل مشکل، تقید در مسایل دینی و اعتقادی، رعایت موازین و شئونات، ابتکار عمل، میزان شکایت و گله از ادارات و ...  مد نظر قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از برگزاری رزمایش دو روزه در محل ناحیه مقاومت خبر داد و اظهار کرد: در این رزمایش نیازمند همکاری همه ادارات شهرستان هستیم.

نعمت اسدی افزود: آماده باش نیروهای معرفی شده ضروری است و آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس و ... نیز با آمادگی کامل باید در این رزمایش حضور داشته باشند زیرا مشارکت صددرصدی ادارات ضرورت دارد.

امام جمعه نور نیز در این جلسه چهلمین سالروز دفاع مقدس را گرامیداشت و اظهار کرد: در نظام هستی حق پیروز است، در عالم مادی همیشه جبهه حق و باطل در تقابل هستند، در درون ما هم جنگ حق و باطل در مبارزه عقل با شهوت، مشهود است.

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی افزود: رزمندگان ما در دفاع مقدس مبارزه با نفس را تجلی بخشیدند بنابراین همه برکات، پیروزی‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس به جهت مبارزه با نفس بود که همه ما باید از آن الگو بگیریم.

وی ایمان انقلابی، مهارت سازندگی و اطاعت عملی را از خصوصیات مدیران دانست و تصریح کرد: مدیر انقلابی وقت کشی نمی کند، زیر دستان خود را تحقیر نمی‌کند، اطاعت عملی دارد و در کارها قاطع است.

امام جمعه نور حرام خوری را از آفات جامعه دانست و خاطر نشان کرد: مدیر انقلابی هرگز سراغ حرام خوری و کارهای حرام نمی‌رود.

احمدی گفت: هشت سال دفاع مقدس الگوی عظیمی برای اداره جامعه است، باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کرد، مردم در معیشت خود با مشکلات فراوان مواجه هستند، با ایمان قوی به مردم خدمت کنیم.

در پایان از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان با اهداء لوح و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/86023/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول