اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

فعالیت 15 گروه‌ جهادی در روستاهای محروم ریگان

فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت: ۱۵ گروه جهادی متشکل از 500 نفر بسیجی به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستاهای محروم شهرستان ریگان مشغول خدمات‌رسانی هستند.

فعالیت 15 گروه‌ جهادی در روستاهای محروم ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، این روزها در شهرستان ریگان در حال و هوای دفاع مقدس جهادگران در طوفان شن مشغول خدمات رسانی به اهالی ریگان هستند، جهادگرانی که سرما، گرما، طوفان و کرونا نمی ‌شناسند و مشغول خدمت هستند.

این جهادگران با حضور در روستاهای محروم همزمان با طلوع آفتاب کار خود را آغاز و با غروب آفتاب کار خود را به اتمام می‌رسانند تا بتوانند سرپناهی را برای اهالی محروم ریگان ایجاد کنند.

با توجه به فصل پاییز و سرمای سوزان کویر این جهادگران مشغول ساخت واحد مسکونی مقاوم برای اهالی روستاهای محروم هستند. فعالیت جهادی صدها بسیجی حال وهوای وصف‌ناپذیری در این روستاها ایجاد کرده است.

محمد داسار یکی از بسیجیان ریگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در این اردوهای جهادی شرکت کردم تا به همشهریانم کمک کنم.

وی تصریح کرد: خداوند متعال را سپاسگذزارم که این توفیق را به ما عنایت فرمود تا بتوانیم گره‌ای از کار اهالی روستای خود برداریم.

وقتی گرما، سرما و ترس از کرونا مانع خدمت‌رسانی نمی‌شود

محمد هدایتی یکی دیگر از بسیجیان ابراز کرد: ما در این اردوهای جهادی شرکت کردیم تا در ساخت خانه عالم روستا مشارکت داشته باشیم.

وی گفت گرما، سرما و کرونا مانع از حضور ما در این اردوها نشده است.

مصطفی داسار یکی دیگر از بسیجیان گفت: در تلاش هستیم تا هرچه سریع‌تر خانه‌ای را بسازیم تا سرپناهی برای یکی از اهالی محروم روستایمان ایجاد کنیم. تمام تلاش ما این است تا قبل از فصل سرما این خانه تکمیل شود.

مصطفی دهقانیان فرمانده سپاه شهرستان ریگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: شعار هفته دفاع مقدس امسال «ما می‌توانیم»، است  که ما آن را در روستاهای محروم محقق کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی وضعیت معیشتی و اقتصادی، ۱۵گروه جهادی در روستاهای محروم شهرستان مشغول خدمات‌رسانی هستند.

دهقانیان عنوان کرد: در این اردوهای جهادی۵۰۰ بسیجی در ساخت خانه عالم، واحد مسکونی، ساخت غسال‌خانه و سرویس بهداشتی در روستاهای محروم مشارکت دارند.

فرمانده سپاه ریگان افزود: عمده فعالیت‌های اردوهای جهادی در روستاهای محروم و دورافتاده ریگان است.

دهقانیان از فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی توسط بانوان بسیجی در روستاهای محروم ریگان خبر داد و گفت: اشتغال‌زایی در روستاهای محروم از دیگر فعالیت‌های اردوهای جهادی در روستاهای محروم ریگان است.

انتهای پیام/80014/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول