اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کمک 40 میلیارد تومانی خیران به مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران، از کمک 40 میلیارد تومانی خیّران، معدن‌داران، صنعتگران و بازاریان استان به ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران خبر داد.

کمک 40 میلیارد تومانی خیران به مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار «عبدالله ملکی» پیش از ظهر امروز در مراسم ضیافت ایثار که با حضور خیّران، معدن‌داران، صنعتگران و بازاریان برگزار شد، گزارشی از روند ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ارائه کرد و اظهار کرد: در این مرکز رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان لشکر ویژه ۲۵ کربلا سپاه و لشکر ۳۰ ارتش در هشت سال دفاع مقدس برای عموم مردم و آیندگان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران بزرگترین پروژه فرهنگی در کشور محسوب می‌شود، گفت: تکمیل این مکان فرهنگی نیازمند عزم جهادی مردم و مسؤولان است تا همچمون سال‌های دفاع مقدس با همدلی، ایثار و ازخودگذشتگی به سرانجام برسد.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران  توجه ویژه خیّران را به امر ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و از کمک ۴۰ میلیارد تومانی خیّران، معدن‌داران، صنعتگران و بازاریان استان به این بخش خبر داد و افزود: این مبلغ شامل کمک نقدی و غیرنقدی است که در هفته دفاع مقدس اهداء شد.

این مسوول گفت: ۳۰ میلیارد تومان از این مبلغ توسط یکی از خیّران بزرگ استان به صورت نقدی و غیرنقدی به این امر اهدا شد.

ملکی با بیان اینکه ۳.۵ میلیارد تومان توسط یکی از خیّران حاضر اهدا شد، گفت: همچنین چند خیّر حاضر در مراسم تا سقف ۶.۵ میلیارد تومان جهت ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران قول مساعدت قطعی دادند.

در ادامه این مراسم «حسین‌قلی قوانلو» رئیس سازمان صمت استان مازندران و سردار «سید محمد باقرزاده» نیز به بیان سخن پرداختند و جشن گلریزان برگزار شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول