اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فراخوان مسابقه کتاب‌خوانی بگذار تا بگویم اعلام شد

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس از پوستر و سایت تخصصی نخستین مسابقه کتابخوانی بگذار تا بگویم با محوریت کتاب ابو زهرا روایتی از زندگی و عروج شهید مدافع حرم حاج حمید مختار بند رونمایی شد.

فراخوان مسابقه کتاب‌خوانی بگذار تا بگویم اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین علیپور دبیر مسابقه بگذار تا بگویم، در نشست رونمایی از نخستین مسابقه کتابخوانی بگذار تا بگویم اظهار کرد: لازم است که در جهت محقق کردن خواست مقام معظم رهبری پیرامون کار بیشتر فرهنگی و هنری در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خصوصا شهدای مدافع حرم گام‌های موثری برداشته شود.

وی افزود: هدف از برگزاری اینگونه رویدادها ایجاد فرصتی برای ترویج فرهنگ کتاب خوانی و گسترش فرهنگ و سبک زندگی شهداء و شناخت هرچه بیشتر شهدای مدافع حرم استان خوزستان است و همه باید تلاش کنند تا این سیره در جامعه به نحو مطلوبی منتشر شود.

دبیر مسابقه این مسابقه گفت: مسابقه بگذار تا بگویم به صورت کامل در بستر الکترونیکی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت نام در سایت مسابقه ، کتاب ابوزهرا را دریافت و پس از مطالعه کتاب به سوالات در سایت مسابقه به نشانی www.bogzartabegoyam.ir پاسخ دهند. 

وی ادامه داد: شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی میسر است و محدودیت سنی وجود ندارد. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه مسابقه به شماره 33849456 - 061 تماس حاصل فرمایند.

علیپور تصریح کرد: مهلت شرکت در این رویداد فرهنگی 30 مهر ماه 1399 است و در پایان به 20 نفر از برگزیدگان مسابقه که به سوالات طرح شده در سایت پاسخ صحیح داده باشند هدایای پنج میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آیین رونمایی از پوستر مسابقه بگذار تا بگویم از خانواده شهید مدافع حرم حاج حمید مختاربند و فردین کوراوند نویسنده کتاب ابو زهرا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول