اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آموزش در مدارس بندرماهشهر تا نیمه مهرماه غیرحضوری شد

فرماندار بندرماهشهر از آموزش غیرحضوری مدارس شهرستان تا 15 مهرماه خبرداد.

آموزش در مدارس بندرماهشهر تا نیمه مهرماه غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، محسن بیرانوند در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: با توجه به گرمای هوا و تهویه نامناسب محیط کلاس‌ها و در نتیجه تسهیل شیوع ویروس کرونا، تدریس در مدارس شهرستان تا 15 مهرماه به صورت غیرحضوری انجام شود. پس از آن برای مدارس در جلسات بعدی تصمیماتی دیگر اتخاذ می‌شود.

وی افزود: توزیع ماسک رایگان در مناطق محروم و افراد مستمند در دستور کار ادارات باشد، ضرورت دارد بازدیدها از سازمان ها، ادارات، فروشگاه‌ها و پاساژها بیشتر باشد و با متخلفین برخورد شود.

بیرانوند در پایان خاطرنشان کرد: از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در ستاد مقابله با کرونا استفاده شود، ورود ارباب رجوع به ادارات بدون ماسک ممنوع بوده و از خدمات به افراد فاقد ماسک جایز نمی‌باشد و برپایی موکب در سطح ورودی‌های شهرستان برای مراسم اربعین ممنوع است.

ملزم به اجرای محدودیت‌ها در بندرماهشهر هستیم

صالح بهمئی رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرماهشهر در ادامه جلسه گفت: برای مقابله با ویروس کرونا ملزم به اجرای محدودیت‌ها هستیم و با توجه به افزایش بیماران و وضعیت هشدار در مبتلایان به ویروس کرونا در هفته آتی محدودیت‌ها را اجرا می‌نماییم.

وی ادامه داد: متاسفانه بانک‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک بی‌تفاوت بوده که باعث شیوع و گسترش بیماری در شهرستان شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول