اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

با صبر دندان دشمنان را مانند دفاع مقدس خواهیم شکست

امام جمعه پردیس تصریح کرد: در دفاع مقدس با تبعیت از امام راحل دندان دشمنان را شکستیم و امروز هم همینگونه است و با شکست تحریم دندان دشمنان را شکسته و آنها شکست خواهیم داد.

با صبر دندان دشمنان را مانند دفاع مقدس خواهیم شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی امام جمعه پردیس ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که بعدازظهر امروز در مسجد الغدیر پردیس و با حضور پرشور نمازگزاران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و بیان مناسب های هفته آینده، و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز دفاع مقدس، بسیج و سپاه خاری در چشم دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه روز جهانی کهنسالان را در پیش داریم، افزود:  نصیحت سالمند در خانواده‌ها ما مانند نصیحت پیامبر (ص)است و دشمن به دنبال این است که این حرمت ها را از بین ببرد و ما باید در حفظ حرمت سالمندان بکوشیم.

امام جمعه پردیس ادامه داد: باید عظمت دفاع مقدس را هزاران بار تکرار کنیم تا از تحریف جلوگیری کنیم و این خطری برای نظام و دفاع مقدس را تهدید می‌کند.

وی اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران پیروز میدان بود زیرا آنها می‌خواستند نظام اسلامی را درهم بکوبند و استقلال را ایران هدف گرفته و قصد داشتند کشور را تجزیه کنند.

حسینی تصریح کرد: دشمنان به هیچکدام از این اهداف نرسیدند و این برای ملت ما پیروزی است و این پیروزی با محوریت امام رحل به وجود آمد و این مقابله جانانه ملت ما، دشمن را یه ذلت و ملت را به عزت رساند.

امام جمعه پردیس افزود: امروز هم بدین شکل است باید بیش از گذشته به فرماندهی امام خامنه ای و نقش حساس امام راحل بپردازیم زیرا درسی برای امروز ما است و باید بدانیم تبعیت از ولایت این عزت را برای کشور در پی داشت.

وی ادامه داد: دفاع مقدس با محوریت امام راحل و با تبعیت مردم از وی به پیروزی رسید و امروز اگر میخواهیم در جنگ اقتصادی و تحریم ها موفق و سربلند باشیم باید از رهبری تبعیت کنیم.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: در دفاع مقدس با تبعیت از امام راحل دندان دشمنان را شکستیم و امروز هم همینگونه است و با شکست تحریم دندان دشمنان را شکسته و آنها شکست خواهیم داد.

وی با بیان اینکه امروز نیز مردم پای کار هستند، گفت: آن زمان نیز خائن، دنیا طلب و منفعت طلب در کشور بودند اما مردم مطیع ولایت بوده و مسوولان انقلابی را در این جهت می‌دیدند.

امام جمعه پردیس ادامه داد: هدف دشمن بیش از این است و باید بصیرتمان را بالا ببریم و توصیه امام و رهبری گوش فرا بدهیم تا مردم مسوولان ساده زیستی را سرلوحه کارشون قرار بدهند.

حسینی تصریح کرد: دشمن حق و باطل را در هم می آمیزد و میتوان با ساده زیستی ملزومات خدمت را محیا کرد تا گرفتار تحریف و جنگ روایت های دشمن نشویم.

امام جمعه پردیس افزود: بازار خودرو، مسکن، تورم، خالی شدن سفره مردم را در پی دوشته و مردم در این وضعیت رنج میکشند اما این جدا از توصیه انقلاب است و خدمت به مردم توصیه رهبری، امام راحل و خاسته اهل بیت(ع) است.

وی ادامه داد: اگر بی‌تفاوت باشیم به دفاع مقدس، جانبازان، شهدا و خانواده آنها خیانت کرده ایم و فارغ از اینکه مسوولان و نیروهای انقلابی کم نداریم باید به این مردم ولایتمدار و صبور خدمت کرد.

حسینی اضافه کرد: اتفاقات امروز توسط دشمنان داخلی و خارجی به وجود آمده و این ناشی از عصبانیتشان است و مردم با صبوری آنها را رسوا خواهند کرد.

وی با بیان چگونگی برگزاری مراسم اربعین گفت: باید در خانه بمانیم، زیرا بای، هر خانه را به حسینیه اربعین تبدیل کنیم و مساجد نیز مراسم و زیارت اربعین را برگزار کنند.

حسینی افزود: ادامه عزاداری ها در شرایط کرونا را با تلاش مسوولان شهرستان برگزار کردیم و نمایشگاه جلوه‌های عاشورا در فاز یازده مسکن مهر پردیس با ۳ هزار نفر بازدید کننده حضوری و با محتوا بسیار زیاد به مار خود پایان داد.

امام جمعه پردیس بیان کرد: اجرای کاروان سیار عاشورا را توسط سپاه و شهرداری‌ها برگزار کردیم که فضای محلات را با حصور چندین هزار نفر عاشورایی کرد.

انتهای پیام/67016/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول