اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جهانگیری فردا به هرمزگان سفر می‌کند

معاون اول رئیس جمهور صبح فردا برای افتتاح چند پروژه بزرگ ملی به هرمزگان سفر می‌کند.

جهانگیری فردا به هرمزگان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح شنبه 5 مهرماه به هرمزگان سفر می‌کند تا دو پروژه مهم فولاد سازی و بیمارستان فوق تخصصی زنان شریعتی بندرعباس را مورد بهره‌برداری قرار دهد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: فاز دوم فولادسازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با سرمایه‌گذاری 311 میلیون یورو آماده بهره‌برداری است که 1.2 میلیون تن بر ظرفیت تولید فولاد این مجتمع که در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در مجاورت شهر بندرعباس مستقر است، می‌افزاید.

به گفته وی، ظرفیت تولید فولاد در شکل شمش آن در این مجتمع به 2.4 میلیون تن در سال افزایش می‌یابد و هرمزگان را به عنوان یکی از کانون‌های اصلی فولاد کشور بدل می‌کند.

مقام عالی دولت در هرمزگان همچنین افتتاح بیمارستان فوق تخصصی شریعتی بندرعباس را نیز در از جمله پروژه‌هایی عنوان کرد که در سفر معاون اول رئیس جمهور به بندرعباس مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

برای ساخت این بیمارستان 130 تختخوابی بیش از 130 میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول